نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 14:54

۴ توصیه مهم از «توان تک» پیش از خرید پمپ کف کش

در ادامه ۴ توصیه مهم قبل از خرید پمپ کف کش را شرح می دهیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر قصد خرید پمپ کف کش را دارید باید قبل از خرید آن با نکاتی مهم آشنا شوید که بدانید چه نوع پمپ چه تعداد و اصلاً برای چی باید پمپ کف کش خریداری کنید در ادامه ۴ توصیه مهم قبل از خرید پمپ کف کش را شرح می دهیم.

اطلاع از قیمت معقول پمپ کف کش: اولین و شاید برای یک سری مهم ترین موضوع قیمت پمپ کف کش ایرانی است حتی اگر بخواهید بهترین پمپ کف کش ایرانی هم خریداری کنید بعد از بررسی کیفیت و خصوصیات آن به سراغ قیمت بهترین کف کش ایرانی می روید. عوامل زیادی می تواند بر قیمت پمپ کش ایرانی موثر باشد اما شما باید با اطلاع از آنها سعی کنید بهترین قیمت کف کش و مهم تر از قیمت بهترین کیفیت بازار را پیدا و خریداری کنید. عوامل موثر در قیمت پمپ کف کش عبارت اند از کاربرد کف کش و جنس کف کش شما بعد از اینکه از نوع، مدل، کاربرد و … پمپ کف کش خود با خبر شدید و اطلاعات کامل را درباره ی آن پیدا کردید سپس باید به سراغ بررسی قیمت بروید زیرا کوچک ترین تجهیزات استفاده شده در پمپ کف کش ایرانی می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد.

۴ توصیه مهم از «توان تک» پیش از خرید پمپ کف کش


نوع پمپ کف کش مورد نیاز: مدل و نوع پمپ کف کشی که می خواهید خریداری کنید اهمیت زیادی دارد زیرا هر کس باید به توجه به کارایی و کاربردی که از پمپ کف کش خود می خواهد آن را خریداری کند پمپ های کف کش به چند نوع تقسیم می شوند از لحاظ برق مصرفی به دو نوع تک فاز و سه فاز / از نظر کنترل آب به ساده و فلوتر دار / در بازار فروش به دو نوع آب از بغل و آب از بالا و یک سری مدل های دیگر که شما باید با مشورت با محلی که از آن قصد خرید دارید مناسب ترین مدل را برای خود انتخاب کنید تا بتوانید بهترین بهره را ببرید

کاربرد نوع پمپ کف کش مورد نظر: بعد از اینکه با انواع مدل های پمپ کف کش آشنا شدید باید با کاربرد های آنها آشنا شوید تا در انتخاب پمپ کف کش خود دچار اشتباه نشوید در ادامه مرحله به مرحله با کاربرد های انواع پمپ های کف کش جلو می رویم تا آشنایی کامل با آنها پیدا کنیم.

۴ توصیه مهم از «توان تک» پیش از خرید پمپ کف کش


کف کش تک فاز یا سه فاز: تفاوت کف کش تک فاز با سه فاز این است که کف کش تک فاز قدرت کمتری نسبت به کف کش سه فاز دارد و در استخر های با عمق کمتر قابل استفاده است علاوه بر قدرت قیمت کف کش تک فاز هم از سه فاز کمتر است البته کف کش های سه فاز را فقط می توان در جاهایی که از برق سه فاز استفاده می شود نصب نمود. معمولاً از کف کش های سه فاز در مناطق وسیع و بزرگ مثل کارخانجات، مکان های صنعتی، زمین های کشاورزی و مکان هایی مانند آنها استفاده می کنند. اگر قصد شما از خرید کف کش استفاده در مکان های کوچک مثل اسخر خانگی و چاه آب و … است از پمپ تک فاز استفاده کنید. اما اگر قصد استفاده در مکان های بزرگ را دارید از پمپ های سه فاز باید استفاده کنید.

ارتفاع پمپ کف کش: ارتفاع نکته مهمی در مورد پمپ کف کش است شما باید قبل از اینکه برای خرید پمپ کف کش اقدام کنید از ارتفاعی که قصد دارید پمپ کف کش آن را پمپاژ کند مطلع باشید برای مثال اگر قصد دارید پمپ کف کش را در استخر خود بزارید باید با دستگاهی به اسم عمق سنج ارتفاع آن را دریابید بعد از آن باید با مشورت با فروشگاه پمپ کف کش با قدرت مناسب استخر خودتان را خریداری کنید پمپ های کف کش به ارتفاع های مختلفی مثل ۱۰ متری ۱۵ متری ۱۸ متری و … تقسیم می شوند که شما باید مرتبط ترین آن را برای خودتان انتخاب کنید.

اندازه دهانه کف کش: دهنه پمپ کف کش ارتباط مستقیم با مقدار حجم ابدهی پمپ کف کش دارد هر کف کش با توجه به دهانه ای که دارد می تواند آب را با سرعت و قدرت و مقدار بیشتری جابجا کند دهانه کف کش ها به سه اینچ، یک اینچ، دو اینچ و … تقسیم می شود و با توجه به بودجه و محلی که در آن قصد استفاده دارید باید کف کش با دهانه ی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

سخن پایانی: مطالعه توصیه های بالا کمک زیادی به شما در خرید پمپ کف کش ایرانی خواهد کرد زیرا عواملی مثل نوع پمپ کف کش ارتفاع پمپ کف کش و دیگر موارد گفته شده تاثیر زیادی در قیمت و همچنین کیفیتی که شما از پمپ کف کش تان خواهید برد دارند پس توجه زیادی داشته باشید که قیمت پمپ کف کش باید آخرین الویت شما باشد زیرا موارد دیگر اگر درست انتخاب نشود می تواند در کارکرد پمپ کف کش شما تاثیر زیادی داشته باشد و شاید انتخاب مورد ارزان شما را مجبور به تعویض پمپ کف کش خود کند و ضرر و زیان بیشتری به شما وارد کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1005153

مهمترین اخبار ایران و جهان: