نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 13:06

کشف یک تن و 700 کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 700 کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

سردار محمد قنبری " در گفت و گو با  خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان و شهرستان های " سیب و سوران، زابل و ایرانشهر" با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی اعضای چند باند مسلح که قصد قاچاق و انتقال محموله بزرگ مواد مخدر را به مناطق مرکزی کشور داشتند را شناسایی و برای انهدام این باندها وارد عمل شدند.

وی افزود: در همین رابطه مأموران جان برکف پلیس استان پس از چند شبانه روز رصد و کنترل نامحسوس تحرکات اعضای این باند، سرانجام قاچاقچیان را که با 8 دستگاه خودرو سواری در محورهای فرعی استان در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند روئیت و به آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ بدونه توجه به اخطارهای صادره با عوامل انتظامی درگیر شدند که پس از رو به روشدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو های حامل مواد به سمت ارتفاعات اطراف متواری شدند.
سردار قنبری بیان داشت: در نهایت با اقدام به موقع و عکس العمل سریع مأموران انتظامی، 11 نفر از قاچاقچیان دستگیر و در ادامه طی بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و 700 کیلوگرم مواد افیونی شامل یک تن و 621 کیلو گرم تریاک و 79 کیلو گرم حشیش و هروئین کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با مواد افیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

پایان پیام/3139

 

 
منبع: فارس
شناسه خبر: 960109

مهمترین اخبار ایران و جهان: