نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 12:31

یک‌هزار کیلومتر از شبکه فرسوده انتقال برق گیلان نوسازی شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از تجهیز یک‌هزار کیلومتر از شبکه فرسوده انتقال برق در استان گیلان به کابل خودنگهدار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی مهدی زاده  امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گروه‌های عملیاتی شرکت توزیع برق آماده خدمات رسانی به مردم در مواجهه با بحران احتمالی برف هستند، اظهار کرد: تیم‌های عملاتی و امدادی شرکت توزیع برق استان گیان در تمام فصول سال به ویژه فصل سرما آماده خدمات رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف از جمله  رسیدگی به قطعی برق هستند.
 
وی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر کاهش 15 درجه‌ای دما در استان گیلان گفت:  با توجه به هشدار سازمان هواشناسی درخصوص موج جدید بارشی و کاهش محسوس دما، ۳۰۶ گروه عملیاتی شرکت توزیع برق گیلان با تجهیزات و امکانات لازم در صورت وقوع ناپایداری و یا قطع شبکه‌های برق برای واکنش سریع آماده خدمت رسانی اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با تأکید بر گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان گیلان تصریح کرد:  از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح‌های شناسایی و رفع عیب نقاط حادثه خیز شبکه، آماده باش کارکنان و گروه‌های عملیاتی شرکت توزیع برق گیلان بیش از یک‌هزار کیلومتر از شبکه‌های فرسوده انتقال برق در گیلان با ۲۸۰ میلیاردتومان هزینه با کابل خودنگهدار جایگزین شده تا در زمان بحران کمترین میزان قطعی در شبکه‌های توزیع برق را داشته باشیم.

مهدی زاده با درخواست از مردم گیلان در خصوص اعلام به موقع مشکلات برق در استان گیلان بیان کرد: مردم گیلان می‌توانند خاموشی‌ها و یا مشکلات شبکه برق را از طریق اپلیکیشن «برق من» در گوشی همراه خود و سایت این شرکت به نشانی الکترونیک www.gilanpdc.ir اطلاع رسانی کنند.
 
پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 960009

مهمترین اخبار ایران و جهان: