نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 10:29

بازارهای محلی رونق مشاغل خانگی در مازندران دایر می شود

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران خواستار راه اندازی بازارهای محلی برای رونق مشاغل خانگی در شهرستان های استان شد و گفت: این بازارها و مکان ها در ۱۰ شهرستان شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور صبح شنبه در کارگروه اقتصادی و اشتغال استان اظهار داشت: تاکنون چهار همایش فرصت‌های سرمایه گذاری به صورت منطقه‌ای در استان برگزار شد و پنجمین همایش در نوشهر برپا می‌شود.

وی افزود: در مجموع تاکنون ۴.۴ میلیارد یورو فرصت‌های سرمایه گذاری در استان شناسایی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران درباره مقرری بگیران بیمه بیکاری و برپایی نمایشگاه چله شو و نمایشگاه فن بازار چوشاک در استان گفت: این نمایشگاه‌ها با همکاری اداره کل امور بانوان و دستگاه‌های اجرایی در استان برپا شده است.

فتح الله پور ارائه مکان بازارها را از دیگر مصوبات برای رونق مشاغل خانگی دانست و گفت: فرمانداران باید اطلاعات مکانی مورد نیاز را برای برپایی مکان بازارها ارائه کنند و تاکنون ۱۰ شهرستان این اطلاعات را ارائه کرده اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اظهار این که ۱۲ شهرستان اطلاعات مکان بازارها را ارائه ندادند خواستار توجه آنان به این مسئله شد و درباره گروه کاری سرمایه گذاری در استان نیز گفت: این گروه کاری با مسئولیت مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال در استان برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 959653

مهمترین اخبار ایران و جهان: