نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 10:21

امیدبخشی به مردم محور فعالیت‌های رسانه‌ای استان قزوین باشد

قزوین- استاندار قزوین امید بخشی و بیان دستاوردهای دولت و نظام را یکی از ضروریات امروز استان قزوین برشمرد که باید از سوی رسانه‌ها بیان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی شنبه شب در جمع شورای سازمان بسیج رسانه استان قزوین که به مناسبت روز بسیج رسانه برگزار شد با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ایجاد دو قطبی در جامعه و همچنین روحیه ناامیدی در جامعه اظهار کرد: اصحاب رسانه که دل در گروه انقلاب و پیشرفت این کشور دارند باید این توطئه دشمن را به خوبی شناخته و آنالیز کنند.

وی با بیان اینکه نبرد رسانه‌ای دشمن وارد ابعاد پیچیده‌ای شده است، افزود: دشمن با تمام توان امید به فردای این مردم را نشانه گرفته و تلاش می‌کند با القا ناکارآمدی فضای جامعه را به سمت ناامیدی سوق دهد.

استاندار قزوین با بیان اینکه رسالت اصحاب رسانه انقلابی و بسیجی باید ایجاد امید در جامعه باشد، ادامه داد: در همین چندماه اخیر و دقیقاً در زمان اغتشاشات دستاوردهایی را در کشور شاهد بودیم که اگر هر کشوری یک مورد از آن را داشت ماه‌ها روی آن مانور رسانه‌ای می‌داد.

وی اضافه کرد: دستاوردهایی همچون ساخت پانسمان بیماران پروانه‌ای و یا ارسال موشک به فضا بعد از هشت سال و حتی برخی اقدامات اقتصادی و گره گشای دولت سیزدهم می‌تواند روح امید را در جامعه افزایش دهد.

اعلایی در پایان با بیان اینکه در استان قزوین نیز هرگز مخالف انتقاد از مدیران نبوده‌ایم، یادآور شد: اصحاب رسانه استان قزوین با شناخت دقیق نقاط ضعف و همچنین بیان نقاط قوت می‌توانند نقش مهمی در توسعه استان ایفا کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 977609

مهمترین اخبار ایران و جهان: