نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 11:23

افزایش مصرف گاز، موجب افت فشار گاز در شهرستان سبزوار شده است

رییس اداره گاز سبزوار گفت: افزایش مصرف گاز، موجب افت فشار گاز در شهرستان سبزوار شده است و احتمال قطع گاز بخش خانگی در این منطقه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس نیکزاد اظهار کرد: افزایش مصرف گاز، موجب افت فشار گاز در شهرستان سبزوار شده است و احتمال قطع گاز بخش خانگی در این منطقه وجود دارد.

رییس اداره گاز سبزوار افزود: به منظور قطع احتمالی گاز، هماهنگی لازم با ستاد مدیریت بحران شهرستان سبزوار صورت گرفته است.

نیکزاد ادامه داد: بر اثر برودت هوا و کاهش دمای شدید هوا میزان مصرف گاز در ناحیه گاز سبزوار به شدت افزایش یافته و هم اینک شهرستان سبزوار با افت فشار مواجه است.

وی ادامه داد: ورود موج سرمای پایدار در سطح کشور میزان مصرف گاز را به طور چشمگیری افزایش داده است که این موضوع اهمیت صرفه‌جویی را بیش از گذشته ضروری کرده است.

رییس اداره گاز سبزوار تنها راه عبور از بحران گاز را همراهی مشترکان و صرفه جویی در مصرف گاز عنوان کرد و گفت: انتظار آن است که مشترکان گاز طبیعی با گرم کردن تنها یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی سایر اتاق ها در پایداری شبکه های گازرسانی مشارکت نمایند.

نیکزاد افزود: مصرف گاز یک‌ماه گذشته مشترکان خانگی شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 975753

مهمترین اخبار ایران و جهان: