نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 00:43

روشنایی معابر در اردبیل تعدیل و بهینه‌سازی می‌شود

اردبیل- مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: روشنایی معابر در اردبیل با توجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاه‌ها و برای حفظ پایداری در شبکه برق تعدیل و بهینه‌سازی می‌شود.

حسین قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روشنایی معابر در اردبیل با توجه به محدودیت تأمین سوخت نیروگاه‌ها و برای حفظ پایداری در شبکه برق تعدیل و بهینه‌سازی می‌شود.

وی به فعالیت ۲۰ اکیپ عملیاتی در این مانور اشاره کرد و گفت: در این مانور پایش اماکن دولتی و غیر دولتی، تجاری و دعوت به مصرف بهینه با تشکیل گروه‌های پایش جهت ارتباطات چهره به چهره با مشترکان پرمصرف به‌ویژه در اماکن عمومی، مجتمع‌های تجاری اداری و آپارتمانی به‌صورت محله محور انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بیان کرد: عملیات تعدیل روشنایی معابر شهری، برون شهری و پارک‌ها با همکاری ادارات حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری‌ها در راستای مدیریت پیک بار فصل زمستان یکی از اقداماتی است که طی سه سال اخیر اقدام می‌شود.

قدیمی ادامه داد: همچنین نظارت میدانی توسط اکیپ‌ها جهت نظارت بر مصرف برق بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی، روشنایی تزئینی میادین و پارک‌ها در حال انجام است.و

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برودت هوا وجهت تأمین گاز پایدار از هم استانی‌های گرامی تقاضا می‌شود با مصرف بهینه برق، در گرم ماندن محیط خانه‌های هموطنان خود کوشا بوده و خدمت‌گزاران خود در صنعت برق و گاز را یاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 979497

مهمترین اخبار ایران و جهان: