نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 17:05

سردار سلیمانی بیشترین نقش را در تشکیل و تثبیت جبهه مقاومت داشت

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: سردار سلیمانی بیشترین نقش در تشکیل و تثبیت جبهه مقاومت داشت و مردم کشورهای اسلامی را برای مقابله با داعش و آمریکا، بسیج کردند.

به گزارش خبرنگار‬ مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهرم اظهار داشت: تقوا و تقویت آن بدون توجه به امام معصوم و محبت به امام زمان علیه السلام، تقوای بازدارنده نخواهد بود.

وی اضافه کرد: محبت به ولایت و تقویت مسیر ولایت نشانه ولایتمداری است و منکر ولایت بودن و سد مسیر ولایت شدن نشانه نفاق و سیاهی باطن دارد.

امام جمعه اهرم ادامه داد: نهم دی سالروز خروش و رستاخیز مردم ولایتمدار ایران اسلامی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در حمایت از ولایت فقیه و ابراز انزجار خودشان از فتنه گران و منافقین است. فتنه‌ای که در سال ۸۸ با رمز تقلب در انتخابات شروع شد و بعد از هشت ماه مردم دیدند که هدفشان انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود: ۱۹ دیماه سالروز قیام علما و مردم قم در ۱۹ دیماه سال ۵۶ هم سرآغای بود برای سلسله قیام‌های شهرهای مختلف در اعتراض به طاغوت زمان و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی. این دهه را به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: همه مساجد و مراکز علمی و فرهنگی نسبت به برگزاری جلسات بصیرتی و روشنگری اقدام لازم انجام بدهند چرا که در میدان جهاد تبیین حضور نداشتن واگذاری میدان به فتنه گران است.

پهلوزاده اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم از برکات بزرگ انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مقابله با فتنه‌های داخلی می‌داند. با انقلاب اسلامی بینش سیاسی آحاد مردم به گونه شگفت‌آوری ارتقا پیدا کرد. نمونه بارز این ارتقا بینش سیاسی مردم عدم همراهی قاطبه مردمِ با بصیرت ایران اسلامی با فتنه گران بود.

وی تاکید کرد: مردم عزیز ما به خوبی دریافته اند عده قلیلی که به قران، پرچم و عزاداران اباعبدالله الحسین علیه السلام بی حرمتی کنند؛ خون هیچ کسی برایشان حرمتی نخواهد داشت و اینها دست آموز نظام صهیونیستی و استکباری هستند و مردم عزیز ایران اسلامی با بصیرت تمام این فتنه‌ها را پشت سر می‌گذارند و تنها شعار همه ملت شعار مرگ بر آمریکاست.

امام جمعه اهرم بیان کرد: پیام دهه بصیرت به همه فتنه گران و فریب خوردگان داخلی این است که عاقبت محمدرضا پهلوی، صدام و حزب بعث، قذافی و حسنی مبارک و دیگران را فراموش نکنید چرا که آتش فتنه دامن کسانی را گرفته که بیشترین همکاری و بیشترین تمایل و بیشترین اعتماد به غرب
داشته اند.

نقش سردار سلیمانی در خنثی سازی نقشه استکبار

وی افزود: بعد از نماز عصر در راهپیمایی ۹ دی شرکت می‌کنیم که سبب تقویت جبهه حق خواهد بود. نکته بعد در آستانه ۱۳ دی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس قرار داریم که روز جهانی مقاومت نامگذاری شده است.

پهلوزاده تصریح کرد: سردار سلیمانی بیشترین نقش در تشکیل و تثبیت جبهه مقاومت داشت و مردم کشورهای اسلامی را برای مقابله با داعش و آمریکا، بسیج کردند.

وی افزود: بسیج مردم منطقه توسط حاج قاسم تنها نسخه نجات بخش ملت‌ها بود. تأثیر تشکیل بسیج مردمی به حدی بود که قدرت بزرگی مثل روسیه نیز در این نبرد شرکت کرد وبه مرحله جدیدی از همکاریها با جبهه مقاومت تن دادند.

امام جمعه اهرم گفت: نقش حیاتی سردار سلیمانی در خنثی سازی نقشه استکبار در تجزیه کشورها و پایان دادن به داعشِ مولود پلید نظام سلطه و ایجاد اخوت و همدلی بین ملت‌های مسلمان؛ همه اینها نقش بی بدیل این شهید سعید است که غرب آسیا را تبدیل به نمایشگاه شکست‌های آمریکا کردند و همانطور که این انقلاب را در دنیا با نام امام خمینی رضوان الله تعالی علیه می‌شناسند، مقاومت و مبارزه با آمریکا هم در دنیا به برکت خون شهدا با نام شهید سلیمانی و ابومهدی می‌شناسند.

پهلوزاده خاطر نشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی و ترامپ کم عقل - رئیس جمهور سابق آمریکا - همانطور که در این سه سال سیلی‌های سختی یکی بعد از دیگری می‌خورند منتظر انتقامی هستند که هر لحظه از وحشت و ترس آن آرزوی مرگ می‌کنند.

وی افزود: اینها بدانند هرکجای این کره خاکی باشند جوانان نسل سلیمانی با اراده پولادین و گوش به فرمان ولایت به خونخواهی خون پاک این شهیدان وجود خبیث شما را خواهند گرفت و به جهنم خواهند فرستاد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 944209

مهمترین اخبار ایران و جهان: