نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 16:21

تفسیر درست وقایع برای مردم از تحریفات دشمن جلوگیری می کند

قرچک-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: تفسیر درست وقایع برای مردم از تحریفات دشمن جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قرچک با اشاره به اینکه نهم دی ماه مظهر بصیرت، دیانت و دشمن شناسی ملت ایران است اظهار داشت: در این روز بود که خروش ملت ایران علیه فتنه گران و فتنه جویان را دیدیم و مردم با بصیرت با روحیه انقلابی و پیروی از خط ولایت و رهبری توانستند فتنه پیچیده دشمن را شکست دهند.

نوش آبادی با بیان اینکه فتنه‌هایی که در سال ۷۸، ۸۸ و ۹۸ در سه دهه مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دیده شد پایان توطئه دشمنان نیست و گفت: قطعاً دشمن به بهانه‌های دیگر هم دنبال فتنه گری و آتش افروزی خواهد بود و امروز مردم ایران توطئه دشمن را به خوبی درک کرده و با بصیرت و شناخت، این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید مردم را از اصل وقایع با خبر کرد و جهاد تبیین به درستی انجام شود بیان داشت: باید قبل از آنکه دشمن به یک موضوع خاص اشاره کرده و به آن بپردازد، ما به درستی آن موضوع را برای مردم تفسیر و تعریف کنیم تا دشمن واقعیت‌ها را تحریف نکند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 944109

مهمترین اخبار ایران و جهان: