نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 16:45

ابلاغ بودجه شهرداری زنجان تا پایان سال

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بودجه تا پایان سال مصوب و به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بودجه سنواتی همه ساله در فصل زمستان اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: ماه‌های پایانی سال فصل برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای حرکت و ریل‌گذاری برای سال بعد شهرداری است.

 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه روند کار به این شکل است که در انتهای فصل پاییز شورای شهر سیاست‌های کلان خود را به شهرداری ابلاغ می‌کند، عنوان کرد: بر اساس این سیاست‌گذاری کلان شهردار نسبت به تدوین بودجه سال بعد اقدام می‌کند.

وی با اشاره به سیاست‌های کلان شورای اسلامی شهر زنجان در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: از مهم‌ترین این سیاست‌ها می‌توان به ساماندهی ترافیک شهری، بهسازی تفرج‌گاه‌های بزرگ شهری، ایجاد بازارچه‌ها و میادین میوه، ادامه نهضت آسفالت، بازگشایی معابر حیاتی که برای تردد نیاز است و همچنین گسترش حمل و نقل عمومی اشاره کرد. ناصحی مقدم با بیان اینکه طبق همین سند و با توجه به لایحه بودجه‌ای که امسال شهردار تقدیم شورا می‌کند طی جلسات آتی که با تشکیل کمیسیون تلفیق انجام می‌شود و این موارد بررسی خواهد شد، افزود: تا پایان سال بودجه مصوب و به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 982909

مهمترین اخبار ایران و جهان: