نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 18:35

دولت سیزدهم مورد قبول رهبری است/ ضرورت افرایش سرمایه‌ اجتماعی در زنجان

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه افتخار دولت سیزدهم این است که مورد قبول و رضایت رهبری است چرا ک که رویکرد و نگاهی که به مسائل مختلف دارد در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی قرار دارد، گفت: موضوعاتی که در استان مرتبط با افزایش سرمایه اجتماعی است در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی بیشترین درس را برای مدیران داشته است گفت: نحوه مدیریت موضوعات، نحوه بهره‌گیری از فرصت‌ها و نحوه مقابله با تهدید‌ها، بویژه مردم داری شهید سردار سلیمانی و حضور در میدان، کار جهادی، اخلاص، تواضع و نگاه کلان به موضوعات کشور امت اسلامی و... از ویژگی بارز این شهید بوده است.

معاون استاندار زنجان با اشاره به ولایت مداری و ولایت‌پذیری شهید سلیمانی که به عنوان یک سرباز در خدمت نظام جمهوری اسلامی بودند، عنوان کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین مکتب شهید سلیمانی است تا خودمان را با انسانی نمونه و الگو تطبیق بدهیم، چرا که بهترین سنجش و الگو برای مدیران است.

وی به روحیه بسیجی سردارشهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: روحیه بسیجی شهید سلیمانی در مشکلات گره‌گشا بود و روحیه و انگیزه جهادی وی بود که باعث پیروزی در میادین مختلف می‌شد و ما هم می‌توانیم از روحیه بسیجی وی در امور مختلف بهره برگیریم.

رفیعی با بیام اینکه ما تا به الان هم توانسته‌ایم با همین روحیه در مقابله با کرونا، آبرسانی و اقدامات جهادی و... پیروز میدان شویم، اظهار داشت: دشمن برای همیشه فکر تهاجم نظامی را از روی میز برداشته است و با جنگی ترکیبی وارد میدان شده است و تلاش می‌کند در کشور اختلال ایجاد کند.
رفیعی افزود: افتخار دولت سیزدهم این است که مورد قبول و رضایت رهبری است چرا که با رویکرد و نگاهی که به مسائل مختلف دارد در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی قرار دارد.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین تاکیدات دولت مردمی سازی و استفاده از ظرفیت مردم در اداره امور کشور است، گفت: شاهد هستیم دولت‌های موفق شده ‌اند که مشارکت مردم در آن بیشتر بوده و با توجه به اینکه نظام ما نظام مردم سالاری دینی است، حضور مردم در استمرار نظام و شریک بودن آنها در اصل نظام، محور حرکت دولت است.

رفیعی در پایان ضمن تشریح عملکرد استان در حوزه های مختلف، تاکید کرد: موضوعاتی که در استان مرتبط با افزایش سرمایه اجتماعی است در اولویت قراربگیرد.
شایان ذکر است در پایان این اجلاسیه بین آقایان رفیعی، رضا رحیم چور و علی قشمی رای گیری  انتخابات ناظر مجمع بسیج انجام شد که در پایان علی قشمی با ۳۵ رای ناظر مجمع بسیج استان انتخاب شد.
انتهای پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 948297

مهمترین اخبار ایران و جهان: