نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 16:48

اعدام قاتلان شهیدعجمیان جدیت دستگاه قضا در اجرای عدالت رانشان داد

چهارباغ- امام جمعه چهارباغ گفت: اعدام دو از قاتلین شهید عجمیان بار دیگر حساسیت و جدیت دستگاه قضا در اجرای عدالت و صیانت از امنیت را نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قادر محمدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ اظهار کرد: پیام سوره‌کوثر این است که خدا به‌پیغمبر (ص) کوثری داد که مایه بقا و دوام نبوّتش خواهد بود.

وی بیان کرد: گذشته از عرصه‌های فرهنگی، در میدان‌های عمل نیز زنان شانه‌به‌شانه مردان، پرچم اسلام را به‌اهتزاز در آورده است.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: در میان گل واژه‌ها کم‌تر واژه‌ای را می‌یابیم که زیباتر, مقدس‌تر و عمیق‌تر از گل واژه مادرباشد.

وی خاطرنشان کرد: موشک باران اصلی ترین مقر آمریکایی‌ها در غرب آسیا یوم الله حقارت آمریکا به دست دلاور مردان ایران بود.

محمدی گفت: موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد توسط سپاه در موقعیتی رخ داد که پس از پایان جنگ جهانی دوم تاحال، هیچ کشوری جرأت حمله مستقیم به پایگاه‌های نظامی آمریکا را نداشته است.

وی متذکر شد: اعدام دو از قاتلین شهید عجمیان بار دیگر حساسیت و جدیت دستگاه قضا در اجرای عدالت و صیانت از امنیت را نشان داد.

امام جمعه چهار باغ اظهار کرد: توسل به هتک حرمت وتوهین به مقدسات ملت ایران نشان از درماندگی جبهه استکبار برای مقابله با ایران اسلامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974753

مهمترین اخبار ایران و جهان: