نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 12:00

تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه زاهدان برگزار شد

زاهدان- طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه سیستان وبلوچستان در تجمعی، اهانت نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم، شامگاه دوشنبه در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون خواهر و برادر حوزه‌های علمیه زاهدان که در محل حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، ضمن محکوم کردن اقدام ناپسند نشریه صهیونستی فرانسوی شارلی ابدو به هجمه و تبلیغات رسانه‌ای وسیع دشمنان و ایادی صهیونستی آنان اشاره کرد و گفت: رسانه‌های اروپایی و غربی با سرمایه و ثروت سرمایه داران یهودی و صهیونیست جبهه دیگری را در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته و با عناوین موهون آزادی بیان، نسبت به ملت‌ها و سایر ادیان توهین می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علی ترابی رویکرد دشمنان در تقابل با جمهوری اسلامی ایران را از سر یاس و شکست عنوان کرد و گفت: عده‌ای به عنوان روشنفکر و نویسنده هیچ گونه پایبندی اخلاقی و دینی و انسانی نداشته و اصالتاً با مکاتب الهی و بویژه دین اسلام و دشمنی می‌ورزند.

حجت الاسلام ترابی گفت: ما طلاب و روحانیون وظیفه داریم حقایق را بگوییم و نقش رهبر در کشور و اسلامی سازی نظام‌اسلامی را تبیین کنیم.

شایان ذکر است در این مراسم بیانیه‌ای در محکومیت اقدام موهون نشریه صهیونستی فرانسوی شارلی ابدو قرائت که با تکبیر حاضران تأیید شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 967453

مهمترین اخبار ایران و جهان: