نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 17:54

مشارکت ۱۴۰۰ تشکل دینی و قرآنی در برنامه های دهه فجر در کردستان

سنندج- مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان از مشارکت ۱۴۰۰ تشکل دینی و قرآنی در ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین برومند رازیانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منویات رهبر معظم انقلاب چراغ مسیر ما در اجرای برنامه‌های کمیته‌های ستاد دهه فجر خواهد بود.

وی افزود: این سازمان در استان کردستان مسئولیت کمیته‌های قرآنی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر را بر عهده دارد.

حجت الاسلام رازیانی خاطرنشان کرد: محافل انس با قرآن از جمله برنامه‌هایی است که در همه شهرهای استان در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و در برخی روستاهای بزرگ هم ویژه برنامه‌هایی را خواهیم داشت.

وی افزود: دیدار و تجلیل بیش از ۱۰۰ خانواده شهید استان، تجلیل از فعالان فرهنگی و قرآنی، برگزاری میزگردهای دینی، کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های تبیینی با موضوع انقلاب اسلامی و مسیر پیش رو، مسابقات رادیویی، کتابخوانی و فضای مجازی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان از مشارکت ۱۴۰۰ تشکل دینی و قرآنی در ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام رازیانی افزود: در تمام مساجد شاخص و محوری استان برنامه‌های گرامیداشت ایام ماه رجب و دهه فجر را دنبال خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در کمیته تشکل‌های دینی نیز هیئت‌های مذهبی شاخص استان بیش از ۴۰۰ برنامه را اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام رازیانی خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها نیز برنامه‌های خاص خود را دارند که شهرستان‌های قروه، بیجار و کامیاران از این جمله هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی جشن‌های انقلاب را برگزار می‌کنند که تمرکز آنها در سقز است.

وی افزود: تولید و توزیع بسته‌های فرهنگی و محتوایی بین فعالان فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، برپایی نشست وحدت بین علمای اهل سنت و اهل تشیع، کلنگ زنی مجتمع قرآنی نور بانه، افتتاح خانه‌های عالم روستایی، مسابقات فرهنگی ورزشی بین مساجد سنندج و کارگاه‌های مقابله با آسیب‌های های اجتماعی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1008297

مهمترین اخبار ایران و جهان: