نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 16:25

قرار دادن نام سپاه در فهرست تروریستی از ناسپاسی اروپایی‌ها است

امام جمعه اراک گفت: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی از سوی پارلمان اروپا نشان دهنده بی عقلی اروپایی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک اظهار کرد: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی از سوی پارلمان اروپا نشان دهنده  بی عقلی و ناسپاسی اروپایی‌ها است، چرا که این سپاه بود که توطئه‌های داعش و جریان‌های تروریستی را نابود کرد و جای بسی تاسف است که اروپایی‌ها به جای قدردانی از سپاه این سازمان مقدس را تروریست می‌خوانند.

وی تصریح کرد:  پارلمان اروپا تحت تاثیر آمریکا دست به حرکتی زد که بی‌عقلی خود را ثابت کرداحترام بگذارد و این مایه ننگ آنها است، کشورهای اروپایی باید قدردان سپاه بوده و از آن دفاع کنند اما در گذشته نیز دیدیم شهید سلیمانی و ابومهدی را مظلومانه به شهادت رساندند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ملت ایران همواره قدردان  زحمات و ایثارگری‌های سپاه بوده و هستند، ادامه داد:ملت ایران سپاه را مایه عزت و شرف و از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌دانند و برای آن ارزش و احترام قائل هستند و وفاداری خود را به سپاه و نیروهای مسلح و نظام و رهبری بارها و بارها در صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند.

وی گفت: در اتفاقات اخیر دشمنان بارها و بارها تلاش کردند از طریق آشوب به اهداف خود برسند، و گمان می‌کردند می‌تواند نظام را سرنگون کند اما باردیگر هوشیاری و بصیرت مردم انان را ناکام گذاشت.

 امام جمعه اراک با اشاره به اعدام جاسوس انگلیس بیان کرد: او سال‌ها به ملت ایران خیانت کرده بود  که اعدام او درس‌های بزرگی برای ملت داشت. 

 انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 987153

مهمترین اخبار ایران و جهان: