نیوز سیتی!
08 فروردین 1401 - 12:39

توجه به بازاریابی و تحقیق توسعه در دستور کار شرکت های هلال احمر قرار گیرد

تهران- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به ضرورت ماندگاری و کارآمدی شرکت وابسته به هلال احمر گفت: توجه به بازاریابی و تحقیق توسعه در دستور کار قرار گیرد. به گزارش خبرنگار ایرنا، پیر حسین کولیوند  دربازدید از شرکت نساجی هلال احمر با اشاره به اهداف و برنامه‌های این شرکت گفت: شرکت نساجی هلال احمر باید مستقل عمل کند و همانند شرکت های خصوصی موفق، برنامه ریزی و راهبری کنند.  وی با بیان اینکه اصل هدف هلال احمر کسب سود از شرکت‌های وابسته اش نیست، گفت: اما باید به ماندگاری و کارآمدی شرکت توجه ویژه شود، محتوای پیام نوروزی مقام معظم رهبری نیز این مهم را در بر داشت. کولیوند با بیان این که جدیت و تلاش مضاعف باید در سرلوحه فعالیت های شرکت قرار گیرد، گفت: باید بخش بازاریابی و بخش تحقیق و توسعه و حرفه ای در دستور کار قرار گیرد تا سهم خودتان را در بازار  فروش محصولات نساجی پیدا کنید. پیر حسین کولیوندوی با اشاره به اهداف پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: برنامه علمی و عملیاتی برای تحقق اهداف این پیام باید برای شرکت نساجی هلال تدوین و تهیه شود. کولیوند با اشاره به موقعیت وجایگاه  هلال احمر ایران در فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ گفت: می‌توانیم از این ظرفیت خوب برای صادرات محصولات  شرکت استفاده کنیم. برای نخستین بار بود که این اتفاق افتاد و ربطی به بودجه های سالانه جمعیت هلال احمر ندارد. ظرف یک هفته و با سرعت این بودجه در اختیار ما قرار گرفته است.برای نخستین بار بود که این اتفاق افتاد و ربطی به بودجه های سالانه جمعیت هلال احمر ندارد. ظرف یک هفته و با سرعت این بودجه در اختیار ما قرار گرفته است. وی سرعت بخشیدن به برنامه ها را ضروری دانست و گفت: باید برای عملیاتی شدن برنامه ها تلاش و کار ویژه انجام داد. کولیوند بهره گیری از ظرفیت جدید برای فروش و تولید با کیفیت محصولات را ضروری ارزیابی کرد و گفت: فروش اینترنتی و بهره گیری از فضاهای جدید برای موفقیت شرکت بسیار ضروری است. حفظ سهم بازار  کولیوند از انجام برنامه‌ها و رایزنی های  برای تولید محصولات شرکت های زیر مجموعه هلال احمر برای این جمعیت خبر داد و افزود: البته باید همواره به این مهم توجه داشت که باید سهم خودتان را از بازار و حفظ کیفیت این محصولات، داشته باشید. وی در ادامه توجه به بخش بازاریابی و تحقیق و توسعه را ضروری برای موفقیت شرکت نساجی هلال دانست و افزود: امیدواریم امسال با تولید و خلاقیت در تولید محصولات، کار ویژه ای انجام شود تا سود ده شده و شاهد تحول بزرگی شویم. وی با اشاره به الگوی موفق جمعیت هلال احمر در حوزه بین المللی گفت: هم اکنون هلال احمر ایران جزو جمعیت های موفق و الگو معرفی شده است. رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به موفقت الگو ایران برای واکسینه کردن ۵ میلیون مهاجر قانونی و غیر قانونی در ایران گفت:  اگر شرکت نساجی نیز بتوانند تولیدات با کیفیت و مرغوب داشته باشد می تواند صادرات به دیگر جمعیت ها  صادرات داشته و به عنوان الگویی موفق از سوی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ به دیگر جمعیت ها معرفی شود. حفظ سهم بازارحفظ سهم بازار
منبع: ایرنا
شناسه خبر: 201097

مهمترین اخبار ایران و جهان: