نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1403 - 23:27

تل‌آویو ۲ هفته برای پیشبرد مذاکرات وقت اختصاص داد

یک رسانه عبری زبان فاش کرد اسرائیل به دنبال اختصاص ۱۰ تا ۱۴ روز برای تلاش‌های جدید صورت گرفته جهت دستیابی به توافق با جنبش حماس است.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یسرائیل هیوم در خبری که امروز یکشنبه منتشر شد، به نقل از یک مسئول سیاسی اسرائیلی خبر داد: تل‌آویو دو هفته برای تلاش‌های در حال انجام جهت رسیدن به توافق مبادله اسرا با حماس وقت اختصاص داده است.

این مسئول به رسانه عبری زبان ادعا کرد، این فرجه زمانی برای اعطای آخرین فرصت پیش از حمله به رفح استزیرا حتی میانه رو‌‌ترین وزرای کابینه هم صبرشان در حال پایان یافتن است آنها می‌دانند که زمان گرانبهایی را در چارچوب تماس‌ها از دست می‌دهند.

رسانه صهیونیست بعد از این خط و نشان اذعان کرد،  در سایه سفر قریب الوقوع بلینکن وزیر خارجه آمریکا به (سرزمین‌های اشغالی) و از سرگیری مذاکرات با حماس، پیش بینی می‌شود عملیات نظامی در رفح که گفته می‌شود در آستانه آغاز شدن بود تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

گفتنی است کارشناسان صهیونیست از جمله کارشناسان نظامی به رهبران این رژیم نسبت به حمله به رفح هشدار داده و تاکید می‌کنند، شکست سختی در انتظار تل‌آویو در این منطقه است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1706109

مهمترین اخبار ایران و جهان: