نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1403 - 12:45

همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن اهمیت برپایی محافل شهدایی گفت: همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه امیدواریم مسئولیت و وظیفه محوله را به بهترین صورت انجام دهیم، اظهار داشت: در سال جاری ماموریت بزرگ و ارزشمندی داریم و آن ماموریت کنگره ملی شهدای کاشان است.

وی برگزاری انتخابات و سایر دلایل را از به تعویق افتادن کنگره ملی شهدای کاشان عنوان کرد و افزود: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب تذکرات رهبر برای پاسداشت مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس را شاهد هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به جنگ ترکیبی دشمن ابراز داشت: این جنگ باعث شده که بازخوانی مکتب شهدا بیش از پیش اهمیت پیدا کند و این موضوع برای جوانان اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند و وقوع حوادث در سال‌های گذشته گواه بر این مطلب است.

وی ضمن اشاره به فاصله گرفتن از فرهنگ شهدایی گفت: این موضوع برای دستگاه‌های تربیتی یک نوع هشدار محسوب می‌شود و از این رو وظیفه سنگینی از حیث فرهنگی بر دوش ما مسئولان است و از طرفی کاشان با سابقه فرهنگی و مذهبی با سایر شهرستان‌ها متفاوت است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه کنگره ملی شهدای کاشان باید در حد و اندازه یک کنگره استانی برگزار شود، تصریح کرد: برگزاری این کنگره‌ها و یادواره‌ها متفاوت‌تر از گذشته است و از این رو یادواره‌ها پیوست‌های متفاوتی دارد و از این رو همه باید در برگزاری یادواره‌ها دخالت کرده و ورود کنند.

وی تصریح کرد: آنچه از امامین انقلاب فرا گرفتیم مشارکت تمامی اقشار در امور مختلف کشور است و ما نیز برای برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان در یک ساختار هدفمند همه دستگاه‌ها دخیل باشد و همه در بخش‌های مختلف دخیل باشند به نحوی که با برگزاری آن همه احساس کنند در برگزاری این کنگره سهیم هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان افزود: ما در این کنگره با مردم تمرین می‌کنیم کاری را با یکدیگر انجام دهیم و از این رو همه باید پیگیر امور کنگره ملی شهدای کاشان باشند تا این رویداد مهم و ارزشمند به بهترین صورت برگزار شود.

وی ضمن اشاره به تاثیر بسزای محافل شهدایی و اقدامات فرهنگی ابراز داشت: کار برای شهدا را یک توفیق بدانیم و در کار میدانی تمام توان خود را به کار بگیریم و امیدواریم با توسل به شهدا و کار مسئولان مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/801/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1704453

مهمترین اخبار ایران و جهان: