نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 22:58

خدمات آیت‌الله محمد تقی بجنوردی به تشیع ارزنده بود

بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به خدمات ارزنده آیت‌الله محمدتقی بجنوردی در راستای دفاع از تشیع، گفت: این عالم در مسیر اهل بیت اقدامات بزرگی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری ظهر یک شنبه در آئین نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی اظهار کرد: اکرام عالم، اکرام پیامبر (ص) و دین خداست؛ زیرا عالم به دنبال از بین بردن جهل و نادانی است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: ویژگی عالم، بی‌قراری علم در جامعه است و به همین دلیل نیز عالم همواره حس مسئولیت و دغدغه دین و مردم را دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به خدمات و اقدامات ارزنده آیت‌الله محمدتقی بجنوردی خاطرنشان کرد: فراگیری علم و دفاع از تشیع و تلاش در این زمینه از تلاش‌های این عالم ربانی در مسیر اهل‌بیت (ع) بود.

وی بیان داشت علما هرگز مردم را فراموش نکرده و همواره در کنار مردم بوده و در سختی‌ها یاریگر آن‌ها بوده‌اند و امروز نیز علما مأمن و ملجأ اقشار مختلف مردم هستند.

گفتنی است، امروز و هم‌زمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه، آئین نکوداشت آیت‌الله شیخ محمدتقی بجنوردی ۱۱۰ سال پس از رحلت این عالم مجاهد با حضور مسئولان استانی و اقشار فرهنگی در بجنورد برگزار و زوایای پنهان این شخصیت بزرگ برای جوانان بازگو شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 918897

مهمترین اخبار ایران و جهان: