نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 11:38

استقبال مردم آق قلا از شهید گمنام دفاع مقدس/ شیعه و سنی همه آمدند

آق قلا- اهالی شیعه و سنی شهرستان آق قلا با حضور پرشور در یادمان شهدای این شهر از شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با استقبال پرشور آحاد شیعه و سنی آق قلا وارد این شهر شد.

مراسم وداع با شهید دوران دفاع مقدس با حضور مردم شهیدپرور آق قلا در یادمان شهدای این شهر برگزار و تعدادی از مداحان اهل بیت در وصف جانفشانی‌های ایثارگران و شهدا مدیحه سرایی کردند.

گفتنی است، دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس، دیروز یکشنبه (۲۷ مرداد) وارد استان شده و طی ۱۰ روز مهمان شهرستان‌های استان خواهند بود.

طبق گفته سخنگو و معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای گلستان، یکی از این شهدا ۲۲ ساله بوده که در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به شهادت رسیده و شهید دیگر هم در سن ۲۱ سالگی در عملیات کربلای ۶ در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمده است.

این شهدا در تمامی شهرستان‌های استان تشییع و سپس در روز ۶ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) سایت اداری استانداری گلستان و روستای «ولاغوز» شهرستان کردکوی خاکسپاری می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919509

مهمترین اخبار ایران و جهان: