نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 16:55

مزرعه مرغ گوشتی سرعین سال آینده راه‌اندازی می‌شود

سرعین- مدیرجهاد کشاورزی شهرستان سرعین گفت: مزرعه سه طبقه پرورش مرغ مادر گوشتی سرعین با هدف تحقق شعار سال «تولید، اشتغال آفرینی و دانش بنیان» سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، داور داوردان بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های جهاد کشاورزی سرعین اظهار کرد: مزرعه سه طبقه پرورش مرغ مادر گوشتی سرعین با هدف تحقق شعار سال «تولید، اشتغال آفرینی و دانش بنیان» سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا شرایط مطلوبی را در حوزه اشتغال و افزایش سرانه درآمدی مردم فراهم آوریم، گفت: این طرح بزرگ تولید مرغ گوشتی مهسان جوجه سرعین برای نخستین بار در سه طبقه در دست ساخت است که در صورت تحقق اتمام این پروژه ظرفیت اشتغالزایی ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین بیان کرد: ۱۴ میلیون قطعه جوجه یک‌روزه در شهرستان سرعین تولید می‌شود که با راه‌اندازی فارم‌های جدید این مجموعه، ظرفیت تا دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

داوردان با اشاره به مزایای این طرح ادامه داد: کاهش هزینه ساخت، بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش هزینه تولید از مهمترین مزایای این طرح است و همچنین کیفیت تولید و ساخت مجموعه به طوری است که نمونه آن نه تنها در آسیا و خاورمیانه بلکه در کشورهایی نظیر آمریکا و برزیل که سرآمد حوزه تولید مرغ هستند وجود ندارد.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این است تا سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف مورد حمایت قرار گرفته و امکان توسعه بخش‌های تولیدی و اشتغالزایی فراهم آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 926809

مهمترین اخبار ایران و جهان: