نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 14:11

۱۰۰۰ معلم در شهرستان کنگاور فعالیت دارند

کرمانشاه- رئیس آموزش و پرورش کنگاور با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: یک هزار معلم در شهرستان کنگاور فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اشرف حسینی مهر ظهر پنجشنبه در پی سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان کرمانشاه و حضور در شهرستان کنگاور در نشستی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه، نماینده مجلس شورای اسلامی و فرهنگیان و بازنشستگان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۱۵۰ دانش آموز در ۱۳۲ آموزشگاه شهری و روستایی با یک هزار معلم در حال تحصیل هستند.

وی افزود: در سنوات اخیر افتخارات خوبی در حوزه آموزشی کنگاور صورت گرفته که به کسب رتبه برتر کنکور، کسب رتبه برتر کشوری در زمینه الگوی تدریس و ورزش انجام گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگاور تصریح کرد: شهرستان کنگاور دروازه ورود به استان کرمانشاه است و به همین منظور احداث مجتمع فرهنگی رفاهی برای بازنشستگان، مسافران و همکاران نیازمند توجه است.

حسینی مهر با تشکر و قدردانی از اجرای طرح رتبه بندی، تاکید کرد: با این وجود خواهان اجرای رتبه بندی به صورت کامل و برقراری حق مناطق جنگی مانند مرکز استان هستیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات آموزش و پرورش و نیز مشکلات هزینه در ایاب و ذهاب دانش آموزان و اقدام برای رفع آنها، گفت: علاوه بر اینها در امر احداث چمن مصنوعی که عاملی برای فراهم کردن شادی و گذران اوقات فراغت دانش آموزان خواهد بود که نیازمند تأمین اعتبار از سوی دولت است.

حسینی مهر در پایان ادامه داد: توجه به محرومیت‌های شهرستان کنگاور انتظار تأمین بخشی از اعتبارات چمن مصنوعی از سوی خیرین را مورد تجدید نظر قرار دهند و به تأمین اعتبار از منابع دولتی صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 926297

مهمترین اخبار ایران و جهان: