نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 10:24

تفکر مقاومت روبه گسترش است/هیئات کانون جهاد تبیین

بابل - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گسترش جبهه و تفکر مقاومت و افول قدرت آمریکا را از مظاهر نظم نوین جدید جهادی ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار دوشنبه شب در جلسه مجمع الذاکرین استان با احیای دین خدا و اهل بیت را مسئله بسیار مهمی ذکر کرد وافزود: هیئات و ذاکران اهل بیت (ع) اجتماع نورانی هستند که به امر احیای دین می‌پردازند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری از هیئت‌ها به عنوان کانون جهاد تبیین یاد کرد و گفت: جهاد تبیین بر همگان فریضه واجب، فوری وقطعی است و همگان باید نسبت به این فریضه اهتمام و تلاش داشته باشد.

وی با بیان این که جهان در آستانه نظم نوین جهانی است، افزود: سرشاخه‌های این نظام مشخص و هویدا است و افول قدرت آمریکا آغاز دوران جدیدی به شمار می‌رود و در چهل واره دوم انقلاب اسلامی که به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مزین شده است، باید به گونه‌ای گام برداریم که منجر به ظهور منجی عالم بشریت شود.

حجت الاسلام شریف تبار انتقال قدرت‌های سیاسی و اجتماعی از غرب به شرق و گسترش جبهه و تفکر مقاومت را از مظاهر نظم جدید جهانی برشمرد و از مداحان و نغمه سرایان به عنوان مرزبانان آل البیت یاد کرد و گفت: در جهاد باید مفهوم و مفروض دشمن را بشناسیم و باید هر کسی برای نصرت اهل بیت گام برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید براین که هر یک از ما باید زمینه تمدین نوین اسلامی و قیام حضرت مهدی موعود (عج) را فراهم کنیم، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، هیئت محل پرسش و پاسخ و کانون جهاد تبیین است.

وی افزود: برخورد هوشمندانه در میدان داشته باشیم نه آن که در زمین دشمن بازی کنیم زیرا دشمن درصدد دوقطبی سازی جامعه است و در میدان احیای امر اهل بیت بصیر در میدان حاضر شویم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 921453

مهمترین اخبار ایران و جهان: