نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 16:54

تربیت دانش آموزانی خلاقیت محور در دستور آموزش وپرورش خوزستان باشد

اهواز- معاون پشتیبانی و توسعه منابع استاندار خوزستان گفت: تربیت دانش آموزانی خلاقیت محور باید به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده ظهر امروز شنبه در آئین استانی گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خوزستان اظهار کرد: تربیت دانش آموزانی خلاقیت محور باید به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان باشد و بر این اساس شرط لازم برای تحقق این هدف مهم تربیت معلمانی پژوهش محور و با رویکرد پژوهشی است و آموزش و پرورش باید تمام تلاش خود را در راستای اجرا شدن این برنامه اولویت دار به کار ببندد.

وی ادامه داد: به بیانی دیگر حرکت به سمت تربیت معلمانی پژوهش محور به تربیت دانش آموزانی خلاقیت محور منجر می‌شود و این امر با تاکید بر ترویج فرهنگ پژوهش در جامعه دنبال می‌شود؛ البته آموزش و پرورش تاکنون برنامه‌های مختلفی در راستای تحقق این امر به اجرا گذاشته است که شایسته تقدیر و تشکر است.

موالی گفت: آموزش خلاقیت محوری از دوران ابتدایی زمینه ساز تحقق تفکر پژوهش محور در بین دانش آموزان خواهد بود و این امری اکتسابی است و به صورت جدی دنبال می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 916109

مهمترین اخبار ایران و جهان: