نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 20:17

جهاد امیدآفرینی؛ در دستور کار هیأت‌های اندیشه‌ورز

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: شاه‌کلید مقابله با جنگ همه‌جانبه دشمن، توجه به فرامین رهبری به‌ویژه در عرصه جهاد تبیین است و جهاد امیدآفرینی در دستور کار جدی مجمع بسیج و هیأت‌های اندیشه‌ورز قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار منصور شوقانی، جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بعدازظهر امروز در جمع شماری از بسیجیان شهرستان شاهرود اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پنج مرحله در بیان نورانی مقام عظمای ولایت تعریف شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی پنج مرحله تشکیل تمدن اسلامی است و هم‌اکنون در مرحله دولت و جامعه اسلامی قرار داریم و باید همه کمک کنند تا اهداف نظام اسلامی محقق شود.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به سخنی از مسؤول سیاست خارجی آمریکا عنوان کرد: آنچه در روابط خارجی آمریکا مشهود بوده، این است که آنها سناریوی جنگ آمریکا و ایران را در دستور کار ندارند و فقط هرازگاهی تهدیدهای توخالی را در دنیا مطرح می‌کنند.

شوقانی گفت: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون نیز در حال جنگ با استکبار جهانی در حوزه‌های مختلف جنگ نرم، علمی، اقتصادی، تحریم، تهدید، تخریب و ... با پمپاژ احساس ناامیدی و مأیوس‌سازی مردم در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: شاه‌کلید مقابله با این جنگ همه‌جانبه، توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ویژه در عرصه جهاد تبیین است و باید جهاد امیدآفرینی را در مجمع بسیج و هیأت‌های اندیشه‌ورز در دستور کار جدی قرار دهیم.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: کمک به تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی دقیقاً در راستای اهداف نظام و کمک به تحقق تمدن نوین اسلامی را باید مدنظر داشته باشیم.

پایان پیام/74036/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 931409

مهمترین اخبار ایران و جهان: