نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 15:46

احزاب امیدوار و علاقه‌مند به حضور در عرصه سیاست‌گذاری هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: حضور نمایندگان احزاب مختلف از طیف‌ها و سلایق متفاوت در این نشست، نشان می‌دهد که ناامید نیستند و علاقه‌مند به حضور در عرصه و ارائه راهکار در راستای حل مسائل و مشکلات موجود هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه احزاب با استاندار زنجان، هدف از این نشست را  ایجاد زمینه برای  مشارکت مردم  در سیاست‌گذاری عنوان کرد و اظهار داشت: قانونگذار این پیش‌بینی‌ها را کرده است که بخش‌هایی از جامعه یا همان حلقه‌های میانی که دارای یک عقبه مردمی و نخبگانی با سلایق مختلف در سطح جامعه هستند، در سیاستگذاری‌ها نقش داشته باشند و در این امر، مشارکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه نقطه نظرات نمایندگان احزاب مختلف در نشست، حتما جمع‌آوری و مورد توجه قرار می‌گیرد، تاکید کرد: بخشی از نظرها، پیشنهادها و انتقادهایی که از سوی احزاب  با طیف‌های مختلف در نشست مطرح می‌شود، استانی است که در تصمیم‌سازی‌ها مد نظر قرار می‌گیرد و بخش دیگر در سطح تصمیمات ملی است که قطعا منعکس می‌شود.

رفیعی با تاکید بر اینکه این نشست و جمع‌آوری نقطه ‌نظرات احزاب مختلف، با اعتقاد کامل قلبی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: امیدواریم بر محتوای این نشست‌ها و غنای آن بیش از پیش افزوده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان همچنین از اداره کل سیاسی درخواست کرد با همکاری خانه احزاب استان مکانیزمی طراحی نمایند تا اخذ نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات دبیران احزاب محدود به جلسات فصلی و حضوری نباشد بلکه بصورت مستمر در دسترس مسئولیت استان قرار گیرد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 932997

مهمترین اخبار ایران و جهان: