نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 23:33

سردار سلیمانی همه دسیسه‌های دمشن را ناکام گذاشت

گناوه- امام جمعه گناوه با بیان اینکه حضرت زهرا (س) برای همه و در همه اعصار اسوه و الگو است گفت: سردار سلیمانی همه دسیسه‌های دمشن را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: برنامه‌های ارزشمند و متنوعی ویژه این ایام در سطح شهرستان تدارک دیده شده است که باید با حضور باشکوه در این مراسم‌ها از این برنامه‌های معنوی حداکثر بهره را ببریم.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی گناوه افزود: در ایام فاطمیه نباید تنها به برگزاری مراسم بسنده شود بلکه باید از حضرت زهرا (س) در زندگی الگو بگیریم و شیوه و سبک زندگی آن حضرت را به عنوان اسوه و سرمشق در زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه و در همه اعصار اسوه و الگو است گفت: امروز راه برون رفت از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی اقتدا به حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی ادامه داد: اینکه امروز عده‌ای به نظام و جامعه اسلامی دهن کجی می‌کنند به دلیل آن است که ما نتوانستیم سبک زندگی حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین علی (ع) را در جامعه به خوبی ترویج و تبلیغ کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گناوه یادآور شد: عفت، حجاب، اهتمام به ارزش‌ها، ایثار، ولایتمداری و دفاع از امامت و ولایت از جمله ویژگی‌های برجسته حضرت فاطمه زهرا (س) است که باید این ویژگی‌ها بازگو و تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه هدف حضرت زهرا از خواندن خطبه فدکیه استمرار بخشیدن به مسیر امامت و ولایت بود گفت: در حالی که دشمنان درصدد بودند تا مسیر امامت و ولایت را از بین ببرد ولی حضرت فاطمه زهرا (س) با خطبه فدکیه این مسیر را برای همیشه تاریخ ترسیم کرد.

حماسه ۹ دی روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت بود

وی با اشاره به در پیش بودن دهه بصیرت و سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت باید گرامی داشته شود و این روز بزرگ تاریخی نباید به دست فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد بصیرت، دشمن شناسی و ولایتمداری است اضافه کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی یک بار دیگر در ۹ دی ماه ۸۸ تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب و جریان فتنه را ناکام و منزوی کرد.

امام جمعه گناوه بیان کرد: حماسه بزرگ و سرنوشت ساز ۹ دی، یک معجزه الهی برای استمرار نظام اسلامی است و باید برای بزرگداشت این حماسه بزرگ برنامه‌های باشکوهی در شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی خاطرنشان کرد: امسال نیز با یک فتنه غربی، عبری و عربی دیگری بر علیه نظام و انقلاب در کشور روبرو بودیم که با حضور و بصیرت مردم و هدایت و رهنمودهای رهبری این فتنه‌های دشمنان نیز خنثی و ناکام ماند.

سردار سلیمانی همه دسیسه‌های دمشن را ناکام گذاشت

اخلاص شهید سلیمانی راز محبوبیت آن شهید والامقام

رئیس شورای فرهنگ عمومی گناوه با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: امیرالمومنین ۶ وصف ممتاز برای مالک اشتر بیان می‌کند که این اوصاف در مالک زمان ما متجلی و متبلور است.

وی افزود: شهید سلیمانی مالک اشتر زمان، توانست با اراده‌ای قوی، شجاعت و نترسیدن از دشمن، تمامی نقشه‌های دشمنان را در کشورهای اسلامی و گروهک تروریستی داعش ناکام کند.

امام جمعه گناوه با اشاره به راز و رمز محبوبیت سردار دل‌ها گفت: یکی از ویژگی‌های بارز و برجسته شهید سلیمانی، اخلاص آن شهید است که باعث شده تا همچنان در دل مردم و آزادی خواهان جهان محبوب باشد و بزرگترین تشیع جنازه برای ایشان در چندین کشور برپا شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گناوه با بیان اینکه خط قرمز شهید سلیمانی ولایت بود تصریح کرد: این شهید بزرگوار با اخلاص، دشمن شناسی و با پیروی و تبعیت از رهبری برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و دین مبین اسلام در برابر دشمنان ایستاد و در این مسیر به بالاترین درجه که شهادت در راه خدا است نائل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 931609

مهمترین اخبار ایران و جهان: