نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 15:56

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۴۴ پروژه شهرداری اردبیل/ مرکز کنترل ترافیک و پارکینگ در لیست افتتاحی‌ها

شهردار اردبیل از افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۴ پروژه عمرانی، مشارکتی، ترافیک، زیباسازی و فضای سبز با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، ۴۴ پروژه عمرانی، مشارکتی، ترافیک، زیباسازی و فضای سبز با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریالی در نقاط مختلف شهر اردبیل افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های مشارکتی قابل افتتاح، از بهره‌برداری مجتمع تجاری مسکونی تابان با یک طبقه زیرزمین، یک طبقه تجاری و ۱۱ طبقه خدماتی و مسکونی واقع در میدان ایثار به طرف میدان ولایت و با هزینه‌کرد یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در این ایام خبر داد و افزود: در راستای کاهش ترافیک مرکز شهر پارکینگ درخشان در تازه‌‌میدان اردبیل با ظرفیت ۱۸۰ دستگاه خودرو نیز افتتاح و در اختیار همشهریان قرار می‌گیرد، همچنین عملیات عمرانی فاز ۳ خشکبار نیز آغاز می‌شود.

شهردار اردبیل با بیان این‌که شهر اردبیل از نبود مرکز کنترل ترافیک شهری رنج می‌برد، بیان کرد: تجهیزات مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک اردبیل آماده افتتاح است.

صفری به افزایش فضای سبز نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا پارک نرگس کارشناسان با مساحت ۲هزار و ۹۶۰ متر مربع، پارک گل ریحانه کوثر با مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع و فاز یک پارک سردار سلیمانی به مساحت ۵ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسیده و همچنین عملیات اجرایی پارک بعثت، شکوفه‌های زرناس با مساحت ۶ هزار مترمربع و فاز ۲ پارک سردار سلیمانی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به سایر پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی، گفت: فرهنگسرای ملایوسف، خانه سلامت قائم و روشنایی پل‌های ارجستان و گلمغان به بهره‌برداری رسیده و ده‌ها پروژه دیگر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

پایان پیام/3727/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1025209

مهمترین اخبار ایران و جهان: