نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 10:38

طرح تجلیل از علمداران حماسه در خراسان‌شمالی اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی از اجرا شدن طرح تجلیل از علمداران حماسه در این استان خبرداد.

قاسم محمدزاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در بجنورد ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبان با اعلام برنامه‌های روز جانباز اظهارکرد:   «طرح علمداران حماسه» از برنامه‌های محوری ایام شعبانیه است.

وی گفت: طرح تجلیل از علمداران حماسه همزمان در خجسته سالروز ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز در سراسر کشور برگزار خواهد شد و نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در سراسر شهرها و شهرستان‌ها به نمایندگی از طرف رهبر معظم انقلاب با جانبازان عزیز دیدار خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی افزود: همچنین دیدارهای جداگانه‌ای با حضور مسئولین استان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانبازان و ایثارگران انجام خواهد شد و در قالب «طرح سپاس» استمرار خواهد داشت و از صبر و صلابت این عزیزان تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

وی برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت اباالفضل(ع) را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و گفت: مراسم جشن بزرگی هم در شب ولادت حضرت اباالفضل(ع) در حسینیه قمر بنی هاشم(ع) جانبازان بجنورد با محوریت و مدیریت خود جانبازان عزیز برگزار خواهد شد.

محمدزاده برگزاری برنامه‌های اردویی را اقدام دیگر بنیاد استان دانست و ادامه داد: اردوهای مختلف زیارتی_سیاحتی ویژه ایثارگران و جانبازان قطع نخاعی عزیز در این ایام برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش‌های ورزشی، خاطره‌نگاری جانبازان، استمرار ثبت نام برای تشرف به عتبات عالیات و سخنرانی یکی از جانبازان در آیین‌ عبادی سیاسی نماز جمعه پنجم اسفند ماه را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و بر ضرورت تکریم و تعظیم جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی توسط همان مجموعه تاکید کرد.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1053753

مهمترین اخبار ایران و جهان: