نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 15:20

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در ایلام

سرپرست جهاد دانشگاهی استان ایلام گفت: یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان از امروز ۲۴ بهمن در دانشگاه ایلام آغاز شده است.

محمد پاکزاد سرپرست جهاد دانشگاهی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از برگزاری مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در ایلام خبر داد و گفت: این مسابقه از امروز ۲۴ بهمن در دانشگاه ایلام آغاز شده است.

وی افزود: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با شعار « مناظره، فرصتی برای یادگیری» با هدف ایجاد بستر برای کمک به توسعه فرهنگ گفت و گو، تولید علم و اندیشه دینی، تقویت روحیه حق و حق طلبی، مهیا کردن فرصتی برای آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و باور پذیر برای دانشجویان برگزار می شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان ایلام گفت: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از دانشگاه های استان به مدت ۳ روز برگزار و در پایان این مسابقات دو تیم به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

وی ضمن قدردانی از هماهنگی های انجام شده توسط استانداری ایلام و مشارکت دانشگاه های استان، به ویژه از مسئولان دانشگاه ایلام به عنوان میزبان این مسابقات تصریح کرد: امیدواریم این مناظرات بتوانند بیش از پیش به ارتقای فرهنگ گفت و گو در جامعه منجر شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036197

مهمترین اخبار ایران و جهان: