نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 13:14

بیش از ۱۳ هزار بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان تویسرکان

همدان-رئی س اداره صنعت، معدن وت جارت شهرستان تویسرکان گفت: ۱۳ هزار و ۱۰۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان در یکسال انجام شده است.

احسان عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تعداد گشت مشترک با ادارات تویسرکان ۴۴۴ مورد بوده است افزود: تعداد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد ۵۲۹ مورد انجام شده است.

وی از توزیع لاستیک توسط نمایندگی دو شرکت بارز و دنا به تعداد ۳ هزار ۶۷۱ حلقه نام برد و یادآور شد: ۱۰ جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف، ۴۷ مورد مصوبات کمیسیون نظارت بر اصناف، ۶ مورد تعداد انتخابات برگزار شده اتحادیه‌های صنفی در سال ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان از یک مورد انتخابات اتحادیه‌های صنفی در حال پیگیری و از ۶۶۴ مورد پرونده واحدهای صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی نام برد.

عبدالملکی یادآور شد: ۲۸۲ مورد تعداد گزارشات ستاد خبری در این شهرستان بوده است همچنین تعداد اتحادیه‌های صنفی ۱۵ مورد و تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه کسب ۳ هزار ۶۳۵ در این شهرستان وجود دارد.

وی از صدور ۱۲۱ مورد پروانه کسب در سال، ۱۱۲ مورد تمدید پروانه کسب، یک هزار و ۲۰۰ مجوز صادر شده مستقل نام برد و تصریح کرد: تعداد دوره آموزش قالی بافی در سال ۱۴۰۱ با حضور ۴۰ نفر به صورت ۲ دوره از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان تویسرکان بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1098909

مهمترین اخبار ایران و جهان: