نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 14:38

تهیه جهیزیه برای ۱۷ نفر از خانواده زندانیان البرزی/ ۱۰۱ زندانی بدهکار آزاد شدند

مدیرکل امور زندان‌های استان البرز از تهیه جهیزیه برای ۱۷ نفر از خانواده زندانیان البرزی توسط موسسه خیریه خبر داد و گفت: با کمک خیرین این مرکز نیکوکاری موقق شد ۱۰۱ زندانی بدهکار را از زندان های استان آزادکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی چهارمحالی، مدیر کل زندان‌های استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به تاثیر مرکز نیکوکاری بر کیفیت و کمیت خدمات حمایتی اداره کل زندان‌های استان البزر، گفت: این مرکز در سالجاری بالغ بر ۵۱۳۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع و در آزادی ۱۰۱ زندانی بدهکار با مبلغی بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال مشارکت کرده است.

چهارمحالی افزود: این مرکز با معرفی خانواده‌های بی‌بضاعت به بانک‌های طرف قرارداد و کمیته امداد زمینه دریافت ۳۰۰ مورد تسهیلات کم بهره جهت ایجاد اشتغال خانگی، خود اشتغالی و رفع مشکلات اقتصادی این قشر را فراهم کرده است.

مدیر کل زندان‌های استان البرز اظهار کرد: ۱۷ مورد تامین جهیزیه، توزیع ۱۵۰۰ بسته لوازم التحریر، اهدا دوچرخه، پرداخت ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کمک بلا عوض به خانواده زندانیان، اطعام و افطاری مددجویان و خانواده‌های آنان در مناسبت‌های ملی و مذهبی و مشارکت در تجهیز سوله اشتغال زندانیان نیز در سالجاری و به همت این مرکز انجام شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1058553

مهمترین اخبار ایران و جهان: