نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 17:05

بیمارستان حضرت ابولفضل(ع)کرمانشاه جز مراکز درمانی نمونه فراجا است

کرمانشاه- معاون بهداد فراجا با اشاره به خدمات رسانی مراکز درمانی فراجا به مردم، گفت: بیمارستان حضرت ابولفضل(ع)کرمانشاه جز مراکز درمانی نمونه فراجا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا حسینی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه که با حضور فرمانده انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این بیمارستان یکی مجهزترین مراکز درمانی فراجا به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر توانسته خدمات بسیار خوب و گسترده‌ای به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و حتی اقشار مختلف مردم ارائه کند.

وی افزود: تلاش و ازخودگذشتگی کارکنان بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) بر کسی پوشیده نیست اما این مجاهدت و خستگی ناپذیری در زمان شیوع ویروس کرونا بیش از پیش به چشم آمد.

معاون بهداد فراجا تصریح کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) با توجه به رسالتی که برعهده دارند دلسوزانه پای کار بوده و هرگز راحتی و آسایش خود را بر بهبود حال بیماران و افراد مراجعه کننده مقدم ندانسته‌اند که همین روحیه خدمتگذاری باعث دلگرمی بیشتر مردم شده است.

حسینی با بیان اینکه تجهیز بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) در اولویت‌های این معاونت قرار دارد، گفت: قطعاً با توجه به خدمات گسترده‌ای که این مرکز درمانی به مراجعان ارائه می‌کند تلاش خواهیم کرد امکانات و تجهیزات بهتری در اختیار آن قرار گیرد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های دکتر قرایی رئیس سابق بیمارستان وی را فردی توانمند و پای کار معرفی کرد و گفت: ایشان توانستند به خوبی وظایف محوله را انجام و خدمات خوب و ماندگاری ارائه کنند.

حسینی همچنین از سرهنگ تیمور نژاد رئیس جدید بیمارستان نیز به نیکی یاد کرد و افزود: وی با روحیه جهادی که دارد قطعاً می‌تواند اقدامات خوبی که آغاز شده را تداوم بخشیده و حمایت‌های لازم نیز از ایشان به عمل خواهد آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066653

مهمترین اخبار ایران و جهان: