نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 11:18

کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند نشاط و امید آفرینی است

قم-مسئول دفتر توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند نشاط و امید آفرینی است که ورزش یکی از ابزارهای مناسب در این عرصه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی مهدی متقی فر سئول دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از مدال‌آوران جهانی و آسیایی سال ۱۴۰۰ قم اظهار داشت: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند نشاط و امید آفرینی است که ورزش یکی از ابزارهای مناسب در این عرصه است.

وی با بیان اینکه ورزش می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را جلوگیری کند افزود: ورزش قهرمانی در کشورمان در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است و امیدواریم که ورزشکاران در سال آینده نیز بتوانند در عرصه‌های آسیایی و جهانی درخشش خوبی را از خود نشان دهند و پرچم کشور را در میادین بین المللی به اهتزاز درآوردند.

حجت الاسلام محمد تقی فر همچنین بیان داشت: ورزش قم در سال‌های اخیر در سال‌های اخیر نشان داد که در سطح ملی حرفی برای گفتن دارد و در بسیاری از رشته‌های ملی اسامی ورزشکاران قمی وجود دارد.

مسئول دفتر توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان افزود: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت سمن‌هایی که در استان وجود دارد اقدامات مؤثری در زمینه ورزش صورت گیرد و ما هم اکنون چهار هزار سمن در کشور به صورت ثبت شده داریم که بسیاری از آنان فعال هستند.

وی گفت: باید از ظرفیت‌های ورزش و ورزشکاران در استان قم به درستی استفاده شود تا قم بتواند به عنوان یک الگوی موفق در سطح کشور خود را نشان دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1069453

مهمترین اخبار ایران و جهان: