نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 16:16

امنیت ضروری‌ترین مسأله کشور است که به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) تأمین می‌شود

امام جمعه موقت کرمان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در ضروری‌ترین مسأله آن‌هم بحث تامین امنیت جامعه و ‌کشور در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام صباحی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان با اشاره به اینکه جوان خیلی زود تحت تاثیر قرار می‌گیرد، اظهار کرد: جوان قلبی با صفا و پاک دارد و این خصلت موجب شده آدم‌ با گذشتی باشد.

امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: در سوره یوسف آمده «زمانی که برادران حضرت یوسف پی به اشتباه خود بردند هم پیش پدر و هم پیش یوسف عذرخواهی کردند و گفتند، خطا کردیم، از خدا بخواهید ما را ببخشید و زمانی که حضرت یوسف(ع) حرف آنها را شنید جواب داد «هیچ ملامتی بر شما نیست و خدا شما را می‌آمرزد زیرا ارحم‌الراحمین است».

 وی تصریح کرد: حضرت یعقوب(ع) در پاسخ به پسران خود گفت،«باشد در آینده برایتان استغفار می‌کنم» و این نوع جواب دادن مربوط به جوانی و پیری است.

حجت‌الاسلام صباحی افزود: جوانان خیلی مواظب معاشرت‌های خود باشند چراکه هرکسی برای دوستی مناسب نیست.

 وی ضمن تبریک نیمه شعبان ولادت حضرت امام زمان(عج)، گفت: این روز به نام روز سربازان گمنام نام‌گذاری شده است و این روز را به برادران عزیزم که در ضروری‌ترین مسأله آن‌هم بحث تامین امنیت جامعه و ‌کشور در حال فعالیت هستند، تبریک می‌گویم.

 حجت‌الاسلام صباحی با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و بنا به روایات تصریح کرد:  زمانی که قیامت به پا شد اگر به اندازه کاشتن یک درخت فرصت دارید حتما یک درخت بکارید و این کار ثواب دارد.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070253

مهمترین اخبار ایران و جهان: