نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 09:18

افتتاح نمایشگاه عرضه تولیدات بانوان روستایی در تایباد

مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: نمایشگاهی با عنوان «روستابازار» با هدف عرضه تولیدات بانوان روستایی در این شهرستان افتتاح شد.

جواد اعتضادی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر، نمایشگاه «روستابازار» در سالن ورزشی شهید سهامی شهر تایباد افتتاح شد که بانوان روستایی تولیدات مختلف خود را در آن عرضه می کنند.

مدیر جهاد کشاورزی تایباد افزود: در این نمایشگاه ۲۰ غرفه در اختیار بانوان از ۱۴ روستای این شهرستان قرار گرفته که تولیداتی از قبیل صنایع دستی، مواد غذایی، پوشاک، محصولات دامی، زیورآلات، منسوجات و وسایل تزئینی در آن به فروش می رسد.

وی ادامه داد: چنین نمایشگاهی برای اولین بار است که در تایباد برگزار می شود و ۸۰ درصد غرفه داران نیز از تسهیلات حمایتی نهادهای مختلف استفاده کرده اند.

اعتضادی خاطرنشان کرد: نمایشگاه روستابازار به مدت سه روز از ساعت ۹ الی ۲۰ در محل سالن ورزشی شهید سهامی دایر و میزبان مردم خواهد بود.

مدیر جهاد کشاورزی تایباد بیان کرد: روستاها به عنوان اولین کانون های اجتماعی اگر مورد توجه قرار گیرند، باعث کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها و به وجود نیامدن آسیب اجتماعی می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1023953

مهمترین اخبار ایران و جهان: