نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 18:51

اعزام ۱۰ هزار مبلغ دینی ویژه ماه رمضان به نقاط مختلف کشور

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از صدور مجوز تبلیغی برای 700 گروه جهادی در سراسر کشور خبرداد و گفت: برای رمضان 1444 اعزام ۱۰ هزار مبلغ دینی به نقاط مختلف کشور پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه ظهر امروز در مراسم اختتامیه سلسله نشست‌های جهاد تبیین و ظرفیت‌های مردمی که در سالن غدیر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: این جلسه هفتمین جلسه ما در آستانه ماه مبارک رمضان است، در این هفته جلسات مختلفی را با حضور اساتید ویژه تبلیغ ماه رمضان داشته‌ایم. 

وی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که حدود ۱۰ هزار نفر به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ایام ماه مبارک رمضان به تبلیغ اعزام شوند و تا به امروز ۶ هزار نفر احکام تبلیغی خود را دریافت کردند و به نقاط مختلف کشور اعزام خواهند شد. 

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: بیش از ۴۰ موضوع تخصصی به همت گروه‌های طلبه‌ جهادگر مورد پژوهش قرار گرفته است و دوستان طلبه روی آن متمرکز هستند. 

وی خاطرنشان کرد: حدود ۷۰۰ گروه جهادی تبلیغی از کل کشور از دفتر تبلیغات مجوز مربوطه را دریافت کرده‌اند و در نقاط مختلف کشور فعال هستند. 

روستاآزاد در ادامه عنوان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آماده است تا با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد با قرارگاه فرهنگی و مردمی بقیه‌الله (عج) همکاری کند.

وی در پایان گفت: طلاب و فضلا می‌توانند نقش خود را در این عرصه تعریف کنند، امام خمینی(ره) معتقد بود که هرکسی نقش خود را برای انقلاب تعریف کند و وظیفه‌اش را انجام دهد. 

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1095209

مهمترین اخبار ایران و جهان: