نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 10:51

۲۰ هزار نفر از ایثارگران استان سمنان بیمه تکمیلی دارند

سمنان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: ۲۰ هزار و ۷۶۴ نفر از ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها در استان از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند شدند.

حسین شکرویان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در زمینه ایثارگران و خانواده جانبازان و شهدا دنبال شده، مقوله پوشش بیمه‌ای است که خوشبختانه امروز ۲۰ هزار و ۷۶۴ نفر از ایثارگران و خانواده‌های آنها در استان از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه پوشش بیمه پایه برای شش هزار و ۵۵۳ نفر از ایثارگران و جانبازان استان سمنان فراهم شده است، افزود: ارائه تجهیزات پزشکی و توان‌بخشی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران از دیگر اقداماتی است که برای پوشش‌های خدماتی به جامعه هدف بنیاد شهید استان سمنان طی سال جاری صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با بیان اینکه کمیسیون پزشکی در سال جاری برای ۶۶۰ نفر از جانبازان استان برگزار شده است، تاکید کرد: ۳۰۰ نفر از جامعه هدف بنیاد شهید استان نیز در سال جاری در کمیسیون پرستاری شرکت کرده‌اند تا در صورتی که حائز شرایط باشند از خدمات و شرایط پرستاری بهره مند شوند.

شکرویان با بیان اینکه پایش سلامت خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران استان سمنان یکی دیگر از اقداماتی محسوب می‌شود که توسط بنیاد شهید اجرایی شده است، گفت: در این طرح حمایتی تا کنون اطلاعات یک هزار و ۳۰۰ خانواده گردآوری شده است.

وی از تبدیل وضعیت یک هزار و ۱۱ نفر از ایثارگران استان سمنان نیز خبر داد و بیان کرد: تبدیل وضعیت یکی از مطالبات جدی و البته به حق ایثارگران و جانبازان است که بنیاد شهید نیز به صورت جدی پیگیر اجرای قانونی تبدیل وضعیت برای این قشر بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان از اعطای تسهیلات صندوق شاهد به صورت قرض‌الحسنه در استان خبر داد و بیان کرد: تمام جامعه هدف تحت پوشش بنیاد شهید می‌توانند از خدمات این صندوق بهره مند شوند که خوشبختانه در سال جاری تسهیلات خوبی پرداخت و موجبات رضایت‌مندی خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان استان را فراهم کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1094197

مهمترین اخبار ایران و جهان: