نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 15:31

اجرای طرح عمرانی در میدان سپاه کرمانشاه عامل ترافیک سنگین است

کرمانشاه- رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح عمرانی در میدان سپاه شهر کرمانشاه عامل بروز ترافیک سنگین در این مسیر است.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ترافیک‌های اخیر در میدان سپاه پاسداران شهر کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای یک طرح عمرانی برای ایجاد تقاطع و غیر هم سطح‌سازی در دست اقدام است این مسیر دچار ترافیک روزانه خواهد بود.

وی افزود: بر اساس آنچه که پیش بینی و اعلام شده اجرای این طرح عمرانی در محدوده میدان سپاه پاسداران تا خرداد ماه سال آینده ادامه داشته و تا آن زمان گره ترافیکی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای عملیات‌های عمرانی در خیابان‌های شهری به خودی خود مشکلاتی در عبور خودروها به ویژه در پایان وقت اداری ایجاد خواهند کرد که به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که خودروها مسیر حرکت خود را تغییر دهند.

حیدری ادامه داد: از رانندگانی که از سوی جنوب شهر به سمت شمال شهر حرکت می‌کنند برای تردد از بزرگراه‌های غربی یا شرقی شهر استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در میدان سپاه پاسداران اعلام محدودیت ترافیکی و با مسدودی صورت نگرفته، گفت: در این مسیر تاکنون اعلام مسدودی نشده و منع تردد ندارد و تنها به دلیل مشکلات اجرای پروژه عمرانی و نیز برخی مشکلات مانند عدم آسفالت نامناسب سبب تغییر مسیر رانندگان شده و از شهرداری تقاضا می‌شود که برای ساماندهی روکش آسفالت و عقب‌نشینی ضایعات موجود در این محدوده اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044597

مهمترین اخبار ایران و جهان: