نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 17:00

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرزی اصلاندوز افتتاح شد

اصلاندوز- اداره تبلیغات اسلامی اصلاندوز در آئینی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم این شهرستان مرزی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح اداره تبلیغات اسلامی اصلاندوز در سخنانی اظهار کرد: مردم سالاری همراه با اسلامیت، عامل اصلی تحقق و استحکام انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: با وجود اینکه قبل از انقلاب نیز مردم دینداری و ارتباط با عالمان دینی را حفظ می‌کردند اما با استقرار حاکمیت دینی به برکت انقلاب اسلامی، به تعبیر آیه قرآن «کسانی که در زمین به آنان توانایی دهیم، نماز را به پای دارند و زکات بخشند و به معروف امر و از منکر نهی کنند و عاقبت کارها به دست خداوند است» برپایی امور دینی در جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در ادامه هدف از تأسیس اداره تبلیغات اسلامی در اصلاندوز را زمینه‌ای برای انسجام بخشی به فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: حاکمیت اسلامی وظیفه تسهیل‌گری دسترسی به خدمات برای مردم را فراهم می‌کند که مهم‌ترین این خدمات تربیت دینی و فرهنگی مردم جامعه است.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرزی اصلاندوز افتتاح شد

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی که زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اداره می‌شود نیازمند مشارکت و همفکری فعالان فرهنگی، مسئولین ادارات و نهادهای فرهنگی برای توسعه فعالیت‌ها است تا بتواند در ایفای مسئولیت و بسط فرهنگی منطقه قدم‌های مثبت بردارد.

وی بر ضرورت راه اندازی مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی در شهرستان اصلاندوز تاکید کرد و افزود: اداره تبلیغات اسلامی اصلاندوز می‌تواند در شهرستان خود مبدا تحول آفرینی فرهنگی بوده و با راه اندازی مؤسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و تقویت فعالیت هیئت‌های مذهبی، فعالانه در عرصه تبلیغات اسلامی به ارائه خدمات فرهنگی و دینی بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اصلاندوز با جمعیتی بالغ بر ۶۵۰۰ نفر در شمال استان اردبیل واقع شده است که از شمال به رود ارس و مرز ایران و کشور جمهوری آذربایجان، از جنوب به شهرستان بیله سوار و گرمی، از شرق به بخش مرکزی شهرستان پارس‌آباد مغان و از غرب به شهرستان خدا آفرین استان آذربایجان شرقی محدود است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1034453

مهمترین اخبار ایران و جهان: