نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 09:05

تاکید بر بهره گیری از فرصت طرح مولد سازی برای استان کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت طرح مولدسازی برای دولت سیزدهم، گفت: طرح مولد سازی برای استان کرمانشاه یکی از مؤلفه‌های مهم برای ایجاد فرصت اشتغال است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی شامگاه یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تبریک جشن پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: باید شکرگزار درگاه الهی برای این حضور عظیم و حماسی مردم در جشن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی باشیم و نهایت توان و تلاش خود را برای تعالی هر بیشتر چنین مردمی فهیم و بزرگوار به کار بگیریم.

وی با اشاره به جلسه مهم و تأثیر گذار شورای برنامه ریزی و توسعه برای پیشرفت استان از مدیران خواست که با پشتوانه نظرات کارشناسی و دقیق، پیشنهادات راهبردی برای تصمیم سازی و تصمیم گیری در این جلسه را ارائه دهند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هر چقدر که اقدامات خود را بهتر ارائه دهیم طبیعتاً نتایج بهتری کسب خواهیم کرد و مدیران باید توجه ویژه به تشکیل جلسات کارشناسی زیرمجموعه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خود داشته باشند.

صحرایی با بیان اینکه در روند تصمیم گیری استان باید سه مرحله مورد توجه قرار گیرد، گفت: اولین مرحله نیاز به بحث‌های کارشناسی دقیق و چکش کاری مباحث و مسائل در درون ادارات است، مرحله دوم رسیدن به تصمیم و تصمیم سازی است و سومین مرحله هم تصمیم گیری است که مرحله سوم باید در جلسات مهم مانند این شورا به نتیجه قطعی برسد.

وی به بحث مولد سازی اشاره کرد و با بیان اینکه دولت به این موضوع توجه ویژه دارد، بیان کرد: از این ظرفیت باید برای ایجاد جهش استفاده کنیم و این موضوع یکی از مؤلفه‌های مهم برای ایجاد فرصت اشتغال و حرکت مثبت در استان است و از این‌رو باید برای سال آینده در استان برنامه اثرگذاری وجود داشته باشد.

صحرایی همچنین خاطر نشان کرد: یکی از ارزیابی‌های جدی مدیران برای سال آینده میزان توفیق در جذب اعتبارات ملی خواهد بود بنابراین مدیران استان وظیفه دارند در این زمینه با برنامه و جدیت عمل کنند.

استاندار کرمانشاه از مدیران استان خواست که از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه مدیریتی استان برای جذب هر چه بیشتر اعتبارات ملی استفاده کنند.

وی گفت: همه باید با هم افزایی در راستای کاهش مشکلات و حرکت به سمت آبادانی و توسعه هر چه بیشتر استان تلاش کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1035297

مهمترین اخبار ایران و جهان: