نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 15:14

بارش فراگیر در محورهای استان زنجان/ بارش برف راه 6 روستا را مسدود کرد

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به بارش در محورهای استان اشاره کرد و گفت: کاربران جاده تا حد امکان از سفر پرهیز و در صورت ضرورت انجام سفر، موارد ایمنی را لحاظ کنند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به آغاز بارش فراگیر در سطح استان زنجان اشاره و اظهار کرد: بارش برف همه محورهای استان از جمله آزادراه زنجان به قزوین و زنجان به تبریز را فرا گرفته است.
 رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به سنگین بودن بارش در محورهای کوهستانی افزود: ضمن توصیه به رانندگان برای به تعویق انداختن سفر خود، در صورت ضرورت سفر همه نکات ایمنی لازم برای این شرایط جوی را لحاظ کنند.
 وی همراه داشتن تجهیزات ایمنی برای سفر در  محورهای کوهستانی را متذکر شد و گفت: مسافران قبل از آغاز سفر از طریق سامانه‌های مرتبط با راهداری از جمله www.141.ir و همچنین شماره تلفن ۱۴۱ از وضعیت مسیرهای مورد نظر خود مطلع شوند.
 محمدی با یادآوری سنگین بودن بارش‌ها در محورهای کوهستانی تصریح کرد: اطلاعات اولیه دریافتی بیانگر مسدود بودن ۶۰ راه روستایی در سطح استان در پی بارش‌ها است.
 پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034209

مهمترین اخبار ایران و جهان: