نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 14:49

حمایت از طرح‌های تحقیقاتی حوزه فناورانه استانی در اولویت است

سراب- معاون تحقیقات و فناوری وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حمایت از طرح‌های تحقیقاتی حوزه فناورانه و مسئله محور استان و شهرستان دراولویت قراردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس پناهی ظهر امروز چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی مرکز تحقیقات دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: این مرکز تحقیقاتی به همت خیران سلامت و حمایت وزارت بهداشت در دانشکده علوم پزشکی سراب احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به ضرورت بومی سازی و مسئله محور بودن تحقیقات اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بیماری‌های شایع در منطقه مثل دیابت و فشارخون و مشکلات گوارشی وزارت بهداشت از این طرح‌ها حمایت خواهد کرد.

وی رتبه بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حوزه تحقیقات و پژوهش را بیانگر توجه مسئولان دانشگاه به حوزه تحقیقات می‌باشد.

بهمن نقی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مراسم گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تمام توان درجهت پیشرفت و توسعه دانشکده علوم پزشکی سراب تلاش می‌کند.

وی به آغاز به کار رشته پزشکی در سراب اشاره کرد و افزود: درجهت کمک به توانمندسازی استادان و نیز ارتقا خدمات آموزشی اعلام آمادگی کردیم و تفاهم نامه سه جانبه ای به امضا رسیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1027809

مهمترین اخبار ایران و جهان: