نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 18:48

نمایشگاه گل و گیاه اردبیل تکمیل شود

اردبیل-رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل با اشاره به اختصاص بودجه برای نمایشگاه گل و گیاه اردبیل گفت: نمایشگاه گل و گیاه اردبیل تکمیل شود.

سجاد محمد حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در بودجه سال ۱۴۰۲ اعتبار مشخصی برای نمایشگاه گل و گیاه اختصاص داده شده است، اظهار کرد: تاکید اعضای شورای شهر بر تکمیل این نمایشگاه است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت تولید گلخانه شهرداری اردبیل در حوزه بذر و گل و گیاه نیازی به اختصاص بودجه برای خرید از دیگر استان‌ها نیست و این اعتبار را می‌توان برای گسترش تولیدات این مرکز اختصاص داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل بیان کرد: ضروری است گونه غالب نهال‌های کاشته شده در شهر اردبیل نیز مشخص شود و ویژگی کمی و کیفی نهال‌ها رعایت شده و یک نوع گونه کاشته شود.

محمد حسن پور همچنین با تاکید بر ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر به دلیل ایجاد بی نظمی او اغتشاشات بصری، گفت: زیباسازی شهر و ساماندهی تابلوها باید بر اساس یک طرح واحد بین مناطق اجرا شود.

وی همچنین در خصوص بررسی بودجه ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای ورزش خبر داد و گفت: بودجه ورزشی در حال بررسی است و در نهایت با رأی اعضای شورای شهر تصویب خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه دغدغه‌های سیاست‌های کشوری توسعه ورزش شهروندی است، ادامه داد: نباید در حوزه توسعه ورزش شهروندی ضعیف عمل کنیم؛ بلکه نیاز است با حمایت از ورزش و مسائل مربوط به ورزش، بودجه مناسبی را اختصاص دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1086853

مهمترین اخبار ایران و جهان: