نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 15:13

بازدید میدانی دادستان خوزستان از بازار/ متولیان نظارت لازم را انجام دهند

دادستان خوزستان گفت: با وجود اینکه هیچ گونه مشکلی در خصوص تهیه‌ی ذخایر گوشت و مرغ و کالاهای اساسی وجود نداشت اما متاسفانه گرانی‌هایی در سطح بازار موجود بود که نیاز هست مسؤولین متولی نسبت به تامین نظارت لازم بر اماکن ارائه دهنده، اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

صادق جعفری چگنی، دادستان خوزستان امروز در تشریح چگونگی وضعیت کنترل بازار در روزهای منتهی به سال جدید، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در جهت تنظیم بازار و تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، به خصوص در روزهای نوروز و ماه مبارک رمضان در روزهای گذشته کارگروه قانون تشکیل شد. 

وی افزود: همچنین به صورت حضوری همراه با مسؤولین اجرایی و متولی تهیه کالاهای اساسی از جمله جهاد کشاورزی، سازمان صمت و سازمان تعزیرات حکومتی بودیم و از برخی فروشگاه‌های کالای اساسی بازدید به عمل آمد. 

دادستان خوزستان در رابطه با جزییات این بازدید میدانی در جهت کنترل بازار عنوان کرد: طی این بازدید با فروشندگان و خریداران صحبت شد که از جمله‌ی آن میتوان به مسئله‌ی تهیه‌ی گوشت و مرغ موجود در بازار اشاره کرد. 

وی افزود: با وجود اینکه هیچ گونه مشکلی در خصوص تهیه‌ی ذخایر گوشت و مرغ و کالاهای اساسی وجود نداشت اما متاسفانه گرانی‌هایی در سطح بازار موجود بود که نیاز هست مسؤولین متولی نسبت به پاسخگویی و تامین نظارت لازم بر اماکن ارائه دهنده، اقدامات مورد نیاز را انجام دهند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1101853

مهمترین اخبار ایران و جهان: