نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 22:36

۳ امتیاز مهمی کسب کردیم/ دیاباته بدشانس بود

آبادان - بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: ما روی یک اتفاق گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی پور علی گنجی شامگاه چهارشنبه بعد از پیروزی خارج از خانه تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر که بازی را بردیم. ما روی یک اتفاق گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.

مدافع قرمزها درباره قضاوت داور گفت: به نظر من عملکرد داوری نسبت به بازی‌های قبل خوب بود و بازی زیاد از جریان نیفتاد.

وی با اشاره به گلزنی دیاباته اظهار کرد: شیخ دیاباته بازیکن خیلی خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند. در ابتدای فصل بدشانسی و مصدومیت داشت اما خدا را شکر از آنها گذر کرده و توانسته به ما کمک کند و امیدوارم در آینده کمک کند.

پورعلی‌گنجی در خصوص پست اینستاگرامی در مورد کی‌روش گفت: من در مورد این قضیه صحبت نمی‌کنم چون کسانی که باید نظر بدهند، خودشان همه چیز را می‌دانند. در کل ما به خاطر زحماتی که کی‌روش در این سال‌ها کشید و همه بچه‌هایی که او را از نزدیک می‌شناسند، می‌دانند تمام سعی و تلاشش را می‌کرد به تیم ملی کمک کند و مردم را شاد کند. سرمربیگری سلیقه‌ای است و من تلاش کردم از زحمات او تشکر کنم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028509

مهمترین اخبار ایران و جهان: