نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 17:12

دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی باشکوه۲۲ بهمن

زاهدان- مجمع نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مقام معظم رهبری بابت عفو عمومی اخیر، آحاد مردم استان را جهت شرکت در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن تشکر از مقام معظم رهبری بابت عفو عمومی اخیر آحاد مردم استان را جهت شرکت در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در این بیانیه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از اقدام حکیمانه و پدرانه مقام معظم رهبری در عفو گسترده محکومان اغتشاشات اخیر تقدیر و تشکر و بیان کردند این عفو پدرانه ایشان تأثیر بسیاری در ایجاد وحدت و اخوت بین مردم و نظام جمهوری اسلامی خواهد داشت و موجب امیدواری بیشتر به آینده می‌شود.

مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تبریک چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از عموم مردم غیور و شهید پرور سیستان و بلوچستان برای شرکت و حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است یوم‌الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت قهرمان ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است و انقلاب اسلامی ایران، فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه‌ای تازه از حکومت دینی توأم با ارزش‌هایی مانند عدالت، استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی را به بشریت عرضه کرد.

در این بیانیه تاکید شده: بر همه مسئولان واجب است با تأسی از رویکرد رهبر معظم انقلاب، ترمیم اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهند و با مواضع و رفتار محبت آمیز خود اجازه ندهند دشمنان این سرزمین مانع از ایجاد اتحاد ملی شوند.

در پایان این بیانیه از آحاد ملت ایران و عموم علاقه مندان به جمهوری اسلامی و ایران سرافراز برای حضور گسترده در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن دعوت و دین خود به ایران، اسلام و امام و شهیدان و ایثارگران را ادا کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031953

مهمترین اخبار ایران و جهان: