نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:10

ملت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی همواره درصف نخست ایستاده اند

اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم ایران برای دفاع از انقلاب و پاسداری از ارزش های اسلامی همواره در صف نخست ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اراک در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور پر رنگ و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ امسال علیرغم همه توطئه‌ها پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان بود و مردم ایران برای دفاع از انقلاب و پاسداری از ارزش‌های اسلامی همواره در صف نخست ایستاده اند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه حضور باشکوه مردم امید مستضعفین و امت‌های اسلامی به انقلاب اسلامی را دوچندان می‌کند، افزود: این حضور باشکوه پاسخی محکم و کوبنده به بدخواهان نظام اسلامی است و این راهپیمایی باشکوه نمایش وحدت و انسجام ملی است.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و سربلندی است و اقتدار روز افزون ملت ایران آرامش را از جبهه استکبار و حامیان آنها ربوده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروز ملت ایران با حضور باشکوه و دیدنی خود حیات مجددی به آرمان‌های نظام اسلامی دادند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ملت ایران از ماه‌های گذشته برای فاصله انداختن بین مردم با نظام اسلامی تلاش‌های زیادی کردند اما مردم همچون گذشته پر رنگ تر و باشکوه‌تر به خیابان‌ها آمدند و صدای ملت ایران امروز در خیابان‌ها شنیده شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033397

مهمترین اخبار ایران و جهان: