نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 14:33

جشنواره «نشان ارادت» در بیله‌سوار برگزار می‌شود

بیله‌سوار-فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: جشنواره «نشان ارادت» به همت ستاد عتبات عالیات ۱۶ اسفندماه در شهرستان بیله سوار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه هم اندیشی برگزاری جشنواره «نشان ارادت» اظهار کرد: جشنواره «نشان ارادت» به همت ستاد عتبات عالیات ۱۶ اسفندماه در شهرستان بیله سوار برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی ادارات همکاری لازم را در برگزاری این رویداد مهم اتخاذ کنند، افزود: طی سال‌های اخیر شهرستان بیله‌سوار در بازسازی عتبات عالیات نقش مؤثری را داشته است و شهرستان ممتاز شناخته شده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه امروز ترویج روحیه ایثارگری، جهاد و خدمت به دیگران به‌عنوان یک ضرورت شناخته می‌شود، ادامه داد: اردوهای راهیان نور و یادواره‌های شهدا از مهم‌ترین برنامه‌ها برای انتقال ارزش‌های جهاد و ایثار و شهادت به نسل جوان است که در این راستا همه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی دخیل در اجرای این برنامه باید تمهیدات و مقدمات لازم را برای اردوها فراهم کنند.

اصغری بیان کرد: شهدای دوران دفاع مقدس از تمام دارایی و جان عزیز خود گذشتند تا امروز کشور در امنیت کامل باشد و امروز معرفی ارزش‌های آنان از وظایف همه مسئولان است.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره «منطقه‌ای مرزداران» در بیله‌سوار خبر داد و عنوان کرد: این رویداد از پنجم تا هفتم اسفند ماه با شرکت هشت گروه نمایشی تئاتر در سالن فرهنگی و هنری امام علی (ع) فرهنگ و ارشاد اسلامی بیله‌سوار برگزار می‌شود که «فرهنگ مقاومت و مرزداری»، «فرهنگ ایثار و شهادت»، «شهدای مدافع حرم و موضوعات جبهه و دفاع مقدس» از موضوعات این جشنواره است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار همچنین با اشاره به حضور چشمگیر و بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار کرد: امسال برای اولین بار در پنج نقطه از شهرستان شاهد راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور پرشور مردم بودیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1048209

مهمترین اخبار ایران و جهان: