نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 23:04

نقشه مهندسی فرهنگی استان رونمایی می‌شود/ وظیفه دولت تسهیل‌گری امور است

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان به تهیه نقشه راه فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: رونمایی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در آینده نزدیک انجام و باید نسخه‌ای از آن در اختیار مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجفی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردمی برای حل مشکلات اظهار کرد: نتیجه برنامه‌ریزی باید به صورت گزارش تهیه و ارائه شود که البته هدف از ارائه گزارش صرفاً گزارش نیست بلکه نتیجه محور خواهد بود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان به تهیه نقشه راه فرهنگی استان اشاره و تصریح کرد: رونمایی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در آینده نزدیک انجام و باید نسخه‌ای از آن در اختیار مدیران قرار گیرد.

همچنین فائزه موسوی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه مردمی‌سازی مسائل و آسیب‌های اجتماعی نباید محدود به سمن‌ها شود، افزود: باید متوجه بود که دولت وظیفه تسهیل‌گری در امور سازمان‌های مردم نهاد را برای فعالیت در حوزه‌های مختلف برعهده دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه خیلی از گروه‌ها کارهای خوبی را در مسائل مختلف انجام می‌دهند ولی چون ثبت نامی به عنوان سازمان مردم نهاد انجام نشده است نمی توان از آنها حمایت کرد، ادامه داد: در این میان هرچند آنها به فعالیت خود ادامه می‌دهند، ولی مسیر حرکتی آن ها از ما جدا خواهد شد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1093553

مهمترین اخبار ایران و جهان: